Trzy paski odkryte na nowo przez marki Alexander Wang x adidas na NYFW

173

Alexander Wang zmienił sobotni wieczór w Nowym Jorku w festiwal mody i muzyki. Oprócz pokazu jego regularnej kolekcji, projektant zaskoczył wszystkich limitowaną serią ubrań zaprojektowanych dla adidasa. Co więcej impreza nie skończyła się tylko na pokazie.

Spekulacje odnośnie kolaboracji Wanga z adidasem okazały się prawdą (pisaliśmy o tym  TUTAJ). Alexander Wang dołączył do grona takich artystów jak: Yohji Yamamoto, Kanye West, Raf Simons, Stella McCartney czy Rick Owens, którzy stworzyli kolekcję dla firmy sportowej. Ostatnia kolaboracja Wanga z H&M spotkała się z ogromnym zainteresowaniem.

Fot. Dan & Corrina Lecca
Fot. Dan & Corrina Lecca

Projektantowi bliżej jest do streetwearu niż do haute couture, w końcu nie bez powodu rozstał się z Balanciagą. Wang znany jest w branży z zamiłowania do sneakersów, tak więc kolaboracja z adidasem była tylko kwestią czasu. W kolekcji znajdziemy klasyczny, biało- czarny look z jedną różnicą: logo adidasa odwrócone jest do góry nogami. Oto półtorej minuty z sobotniego wybiegu:

Jak zwykle pokaz Alexandra Wanga ściągnął wiele gwiazd, między innymi Zoe Kravitz, Aziz Ansari, Madonnę, Nicki Minaj, piosenkarkę Tinashe i rapera Tyga. Nie zabrakło rodziny Kardashianów. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć Kednall Jenner w pięknej białej spódnicy i seksownym topie, a w pierwszym rzędzie pokaz oglądała jej siostra Kylie Jenner.

@alexanderwangny

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on

Koniec pokazu jednak nie oznaczał końca imprezy. Tuż po tym, jak zgasły światła na wybiegu goście zostali zaproszeni na #WangFest, a na nim znalazły się ulubione motywy amerykańskich millenialsów, czyli slurpee z 7-Eleven, food truck McDonalda, piwo Bud Light, a nawet gra Kapitan Pazur (Claw game) sponsorowana przez kosmetyki NARS.

Wszystkie rzeczy Wang x adidas można było od razu kupić na miejscu. Wszystko w cenie od 80 (za koszulkę) do 200 dolarów za bluzę.

Nowojorski tydzień mody stał się całkiem interesującym polem do popisu dla wielu marek lajfstajlowo-sportowych. A jest o co walczyć, w końcu to właśnie w Nowym Jorku pokazują się: Kanye z kolekcją adidas Yeezy oraz Rihanna ze swoją autorską kolekcją Puma Fenty.