REKLAMA

Stradivarius uruchamia streamingowy kanał zakupowy

REKLAMA
REKLAMA

Stradivarius prezentuje Stradishoppers TV. Po sukcesie kanału w Hiszpanii, już 19 listopada sieć inauguruje polską edycję projektu.

Stradishoppers TV to nowy sposób robienia zakupów online w formacie video, z którego można bezpośrednio przejść do zakupu produktów przedstawianych na ekranie, bez konieczności wyszukiwania ich na stronie. Inicjatywa ta zrodziła się wewnątrz firmy z marzenia o jeszcze bliższej relacji marki z klientem poprzez ułatwienie i uproszczenie procesu zakupowego przy jednoczesnym połączeniu go z dobrą zabawą.

Stradishoppers TV: jak to działa?

W każdy poniedziałek po 20:00, w Stradishoppers TV pojawiać się będą filmiki, w których nasze Stradishoppers, pracujące w sklepach ekspertki od mody, będą prezentowały nowości i trendy tygodnia. Z okazji startu projektu, do współpracy zaproszone zostały popularne influencerki: Karolina Pisarek, Nikola Stajszczak i Magda Bereda, które wraz z widzami będą rozmawiały o trendach i modowych trikach.

Doskonały pomysł na zakupy w trakcie pandemii?

>>> Przeczytaj również: Kto pierwszy, ten lepszy. Dlaczego firmy oferują 60-minutowe dostawy?

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES