REKLAMA

Jak marka Solar świętuje swoje 30 urodziny

REKLAMA

To już trzy dekady obecności Solar na polskim i europejskim rynku. Z tej okazji firma przygotowała specjalną kolekcję z charakterystycznym, autorskim kwiatowym wzorem oraz kampanię wizerunkową nawiązującą do jubileuszu.

Historia marki Solar sięga 1989 roku – wtedy to trzech współwłaścicieli przekuło inspiracje modą i podróżami w stworzenie nowej na rynku marki dla kobiet. Do dziś projektanci Solar przeplatają charakterystyczne wątki inspirowane dalekimi wyprawami z obowiązującymi trendami. Wszystkie projekty tworzone są w poznańskiej siedzibie firmy, a modowa opowieść Solar jest nieustannie pisana na nowo dzięki Klientkom marki, już od 30 lat.

fot. Maciek Kobielski

Z okazji tego wyjątkowego jubileuszu, który przypada na jesień, projektanci marki stworzyli specjalną kolekcję urozmaiconą autorskim kwiatowym printem. Kwiaty to motyw, który od zawsze pojawia się w projektach Solar. Tym razem nie mogło ich również zabraknąć. Kontrastowe, florystyczne wzory nawiązują do trendów i doskonale wpisują się w jesienno-zimową kolekcję marki. Warto zaznaczyć, że wszystkie projekty zostały stworzone w poznańskiej siedzibie firmy. Autorem zdjęć z kampanii jest fotograf Maciek Kobielski.

Trzydzieści lat na rynku to dowód na to, że nawet w lokalnej firmie może zrodzić się moda na najwyższym, międzynarodowym poziomie.Trzy stylowe dekady, charakterystyczne wzory i wyraziste kolory to wyróżniki Solar na polskim rynku mody. Ubrania marki łączą generacje oraz kobiety, które kochają modę.

 

fot. Maciek Kobielski
REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES