SPONSOR SERWISU
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

“Przestaliśmy kupować nowe buty, odzież, sprzęt i chodzić do restauracji. Dlaczego?”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

W czasie pandemii mamy mniej pieniędzy. Widać to m.in. po tym, jakie robimy zakupy. Jest to przede wszystkim żywność. Rezygnujemy zaś z nowych ubrań, butów czy sprzętu. Rzadziej też jemy poza domem.

Z badania “ARC Rynek i Opinia”, które jako pierwsza poznała “Rzeczpospolita”, wynika, że aż ponad 80 proc. konsumentów twierdzi, że rzadziej chodzi do restauracji, a do galerii handlowych idą wyłącznie w konkretnym celu. Z tego badania płyną również inne wnioski, że – tak, jak podczas poprzednich kryzysów – Polacy w pierwszym rzędzie ograniczają wydatki. Poza spożywczymi – ta kategoria stanowi wciąż strategiczną pozycję w domowych budżetach i na niej oszczędzać jest najtrudniej. Co innego w przypadku pozostałych kategorii. Klienci rezygnują więc z zakupu odzieży, obuwia, elektroniki, mebli czy biżuterii. 
To kolejne badanie prezentujące znaczne pogorszenie nastawienia konsumentów” – pomorska.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://pomorska.pl/przestalismy-kupowac-nowe-buty-odziez-sprzet-i-chodzic-do-restauracji-dlaczego/ar/c3-15036664?fbclid=IwAR1xNujMH1zdzfolfp-u2j89qF1_ffGHxdwmlZZcXVsRqVFRRXgFExpfoZ4s”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES