Przedsmak najnowszej kolekcji Burberry dostępny na Instagramie przez 24 godziny

71
zdjęcie: mat. prasowe Burberry

Premierowy pokaz Burberry z Riccardo Tisci na czele, zbliża się wielkimi krokami. Już 17 września, w trakcie Londyńskiego Tygodnia Mody, nowy dyrektor artystyczny zaprezentuje swoje pierwsze projekty po przejęciu stanowiska po Christopherze Baileyu. 

Do tej pory niewiele wiadomo było o tym, jakie projekty szykuje dla Burberry Tisci. Jednak 9 miesięcy od objęcia przez niego stanowiska w brytyjskim domu mody, podjął on dwie bardzo istotne dla marki decyzje. Pierwszą z nich była zmiana logo (więcej szczegółów TUTAJ), a drugą, przełomową – rezygnacja ze sprzedaży naturalnych futer.

>>> Zobacz również: Burberry rezygnuje z naturalnych futer

By podsycić atmosferę oczekiwania na najnowsze projekty, marka wypuściła do sprzedaży przedpremierowy t-shirt. Można zakupić go za pośrednictwem Instagrama, na profilu @burberry. T-shirt jest dostępny w sprzedaży w zaledwie 24 godziny – od dzisiaj od 12:00 w południe do jutra – do godziny 11:59.

To nie pierwszy pomysł domu mody na sprzedaż za pośrednictwem Instagrama. Kilka dni temu świat mody obiegła informacja, że zaledwie 30 minut po starcie londyńskiego pokazu, zaprezentowane rzeczy będzie można kupić za pośrednictwem tej wirtualnej platformy.

Projekty natychmiastowo staną się dostępne również na platformie WeChat oraz we flagowym londyńskim butiku przy Regent Street. Fani domu mody z pewnością szykują się na szaleńczy wyścig z czasem, ponieważ w trakcie sprzedaży obowiązywać będzie zasada „kto pierwszy, ten lepszy”.

>>> Zobacz również: Czy nowa strategia uratuje Burberry?