REKLAMA
Outsourcing marketingu – czy to działa

Outsourcing marketingu – czy to działa?

REKLAMA

Outsourcing usług marketingowych może działać na zasadzie wsparcia działu marketingu firmy lub całkowicie przejąć jego funkcje. Delegowanie działań marketingowych agencjom to popularne rozwiązanie stosowane przez firmy z różnych branż i na różnym etapie ich rozwoju. Butikowa agencja Korpo od lat przekonuje, że współpraca na zasadzie outsourcingu to nie tylko więcej czasu na różne aspekty prowadzenia działalności, ale także lepsza efektywność i po prostu oszczędność.

Outsourcing marketingu – czy to działa
Angelika i Natalia z Agencji Korpo, fot. materiały prasowe

Od projektu do abonamentu

Z racji dynamiki rynku i rosnących kosztów coraz chętniej firmy decydują się na oddelegowywanie działań marketingowych butikowym agencjom, takim jak nasza. Transparentna struktura, bezpośredni kontakt, indywidualne podejście i elastyczność oraz koszty abonamentu mniejsze niż utrzymanie kilku stanowisk, to nasza zdecydowana przewaga nad koniecznością zorganizowania nowych struktur wewnątrz firmy

– mówi Inga Tomala, CEO Agencji Korpo.

W grupie siła, dlatego dzięki rozwiązaniom outsourcingowym firma może jednocześnie korzystać z kompetencji wielu specjalistów z różnych dziedzin, mając zapewnioną m.in. strategię wizerunkową, obsługę graficzną, prowadzenie profili społecznościowych czy płatnych kampanii sprzedażowych. A przy tym czerpie z doświadczenia, które może pomnożyć przez liczbę poszczególnych pracowników agencji, ich przepracowane w branży lata i zrealizowane projekty. Często okazuje się, że jednorazowe zlecenie, które przynosi widoczne efekty, zamienienia się w długotrwałą współpracę.

Outsourcing marketingu – czy to działa
 Inga i Angelika z Agencji Korpo, fot. materiały prasowe

Tego rodzaju rozwiązanie daje realne korzyści. Jeden zgrany zespół, wielu specjalistów, wspólne i jasno określone cele, to gwarancja spójności komunikacji marki na wielu polach i skuteczność w działaniu. To też więcej pomysłów, spojrzenie z dystansu i dostrzeżenie nowych kierunków rozwoju. A na końcu – oszczędność i zminimalizowana odpowiedzialność za pracowników (L4, urlopy czy inne zobowiązania związane z zatrudnieniem pozostają po stronie agencji, podobnie jak szkolenia, kosztowne oprogramowanie czy utrzymanie stanowisk).

Oszczędny outsourcing

Natalia Grabda, Social Media Manager w Agencji Korpo podkreśla korzyści płynące ze współpracy z agencją. Twierdzi: “Outsourcing usług marketingowych daje szeroką gamę możliwości, od przygotowania strategii komunikacji czy identyfikacji wizualnej, propozycje rebrandingu lub wprowadzenia na rynek nowego produktu, przez prowadzenie profili społecznościowych i działania PR po kompleksową produkcję zdjęć i wideo”. Jednocześnie takie projekty nie wymagają angażowania własnego zespołu i pozwalają zająć się innymi aspektami prowadzenia działalności, cedując prowadzenie marketingu i odpowiedzialność za niego na specjalistów w branży.

Outsourcing marketingu – czy to działa
Inga i Natalia z Agencji Korpo, fot. materiały prasowe

Nowe miejsce, nowe możliwości

Aby skuteczniej sprostać rosnącym potrzebom rynku, Agencja Korpo, która od kilkunastu lat realizuje projekty głównie dla sektora mody, beauty i designu, przygotowała kreatywną przestrzeń, mieszczącą się w neobarokowej kamienicy w centrum Bielska-Białej.

– Zależało nam, aby nowe biuro było nie tylko komfortowym miejscem do pracy, ale przede wszystkim przestrzenią, w której mamy możliwość oferować naszym klientom bezkonkurencyjne rozwiązania i nową jakość

– mówi Angelika Wiciejowska, Content Manager Agencji Korpo.

Wszystko to w zupełnie świeżej, niewyeksploatowanej aranżacji, która sprawdzi się w przypadku wielu branż i projektów. Tu można wykonać zdjęcia do lookbooka, fotografie flat lay i packshoty, a także wyprodukować unikatowe kampanie, a nawet spoty reklamowe, teledyski czy filmy. Zwłaszcza, że mając na uwadze optymalizację budżetu i spójność tworzonego contentu, często wiele z tych materiałów może być realizowane w trakcie jednej produkcji.

Outsourcing marketingu – czy to działa
 Angelika Wiciejowska z Korpo Agencji, fot. materiały prasowe

Agencja Korpo w marketingu, podobnie jak w życiu, ceni zasadę less waste. To, co dla innych jest pustym sloganem, dla niej oznacza tworzenie kreatywnych projektów, które nie generują gigantycznego budżetu. Znając nowe realia – podpowiada, jak działać, by być zauważonym nawet przy relatywnie niedużych nakładach. Swoje działania marketingowe na wielu polach powierzyła jej m.in. marka Dalia Lingerie, którą Korpo od lat wspiera na wielu polach od social mediów, przez produkcję kampanii wizerunkowych, wideo i custom publishing po płatne działania sprzedażowe zarówno on-line, jak i stacjonarnie.

Outsourcing marketingu – czy to działa
fot. materiały prasowe

Materiał sponsorowany

Zobacz także: Najczęstsze błędy popełniane przez twórców marek odzieżowych. Czego unikać?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES