„Breaking News” – nowa linia COMME des GARÇONS. Co w niej znajdziemy?

301
źródło: wwd.com

Szczegóły dotyczące zapowiadanej od dłuższego czasu nowej linii japońskiej marki COMME des GARÇONS właśnie ujrzały światło dzienne.  Breaking News, bo tak nazywa się nowe „modowe” dziecko Rei Kawakubo i jej męża Adriana Joffe to kolekcja z logo CdG w roli głównej. 

W kolekcji znajdą się m.in. bluzy, kurtki, czapki, spodnie, a nawet buty wymalowane w kolorowy znak CdG. Na hit sprzedażowy zapowiadają się T-shirty powstałe we współpracy ze znanymi kolektywami takimi jak Dreamland Syndicate, Brain Dead czy Cactus Plant Flea Market. Ceny? Od 50 do 800 dolarów.

Jak potwierdzają właściciele CdG, Breaking News to także kolaboracja z największymi markami. Wśród nich z Hanes czy Vans – a ich efekty zobaczymy już niebawem.

Pierwsze projekty Breaking News – ze specjalnej kapsułowej kolekcji – można kupić od dzisiaj w Dover Street Market (concept store stworzony przez męża Kawakubo) i sklepach firmowych CdG. Pełna kolekcja Breaking News najwcześniej pojawi się w Japonii (20 lipca). Następnym przystankiem będzie USA (premiera w LA – 1 września), a dla całego świata dostępna będzie od 17 października. Czy warto czekać?

Oceńcie sami!

źródło: hypebae.com
źródło: hypebae.com
źródło: hypebae.com
źródło: hypebae.com
źródło: hypebae.com
źródło: hypebae.com

>>> Przeczytaj również: Maison Margiela i COMME des GARÇONS wyprzedają swoje kolekcje vintage