Musée 2017 – magiczna kampania Mohito

Najdłuższy dzień w roku, paryskie Muzeum Mody, za obiektywem utalentowana Sonia Szóstak – w takich okolicznościach powstał najnowszy lookbook marki MOHITO. Kobiece sylwetki sfotografowane na tle neorenesansowej architektury Palais Galliera prezentują wiodące trendy kolekcji na nadchodzącą jesień.

W tym sezonie projektanci postawili na eklektyczne połączenia i niewymuszoną elegancję. Kolory tej jesieni to granat, khaki, szarość, subtelny róż i wyjątkowo w sezonie jesienno-zimowym – lawenda. Pojawią się także motywy kwiatowe na ciemnych tkaninach, które doskonale ożywią cięższą garderobę. Dominującym motywem będzie męska kratka, dodająca kobiecym stylizacjom nonszalancji.

Styl paryżanek uwielbiają kobiety na całym świecie. Ich swoboda w łączeniu stylów, lekkość i niebywały szyk zainspirowały główną stylistkę MOHITO do stworzenia głównych sylwetek lookbooka. Warstwowość, nieoczywiste połączenia, wyraźne podkreślenie talii – to ich cechy charakterystyczne.

>>>Czytaj również: Sprawdź kolekcję H&M STUDIO AW17 dla niej i dla niego

Mocno eksponowanym detalem są perły, które ozdobiły wszystkie elementy garderoby. Ten stosunkowo nowy trend pojawił się na wybiegach od Paryża po Nowy Jork, dlatego nie mogło zabraknąć go w kolekcji. Na uwagę zasługują efektowne akcesoria – etole ze sztucznego futra, berety, duże kolczyki i małe torebki z lśniącymi akcentami.

Twarzą lookbooka Musée 2017 została Brygida “Bree” Naumowicz.

SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotografia: Sonia Szóstak /AFPHOTO
Asystent fotografa: Grzegorz Broniatowski
Modelka: Brygida ‘Bree’ Naumowicz/Model Plus
Stylizacja: Arleta Żak/MOHITO
Makijaż: Marianna Yurkiewicz
Włosy: Quentin Guyen /L2d Medias
Film: Ludwik Pruszkowski
Asystent filmu & postprodukcja: Lucas de Gastines
Dyrekcja artystyczna MOHITO: Kaja Wojtyga
Produkcja: Kamila Ławniczak i Piotr Spodnik/AFPHOTO

Źródło: materiały prasowe

OGLĄDAJ DALEJ…

Newsletter

FASHION BIZNES