REKLAMA

Między bezą a gorzką wódką, czyli uciekająca (przed stereotypami) Panna Młoda

REKLAMA

Przaśnie, kiczowato i tandetnie – tak wyglądają polskie wesela według utrwalonego w popkulturze stereotypu. Jednak rzeczywistość to już na szczęście nie film Smarzowskiego. Polskie Młode Pary chcą bowiem, aby ten ważny w ich życiu dzień zapisał się w albumie wyjątkowych wspomnień. I żeby na każdym zdjęciu było widać prawdziwe emocje w estetycznej oprawie.

Wedding.pl uchwycił tę pełną spontanicznych reakcji i wysmakowanych detali “insta-friendly” estetykę w swojej pierwszej sesji ślubnej. A także w towarzyszącym jej trendbooku, który można pobrać ze strony w formie e-booka.
Realizacja ta ma szansę stać się wkrótce biblią polskich Panien Młodych.

A jest ich blisko 190 tysięcy rocznie – tyle bowiem małżeństw zawiera się w Polsce co roku! Każda z tych młodych kobiet staje przed gigantycznym wyzwaniem: ślub jest jak organizacja dużego eventu. Specjaliści z wedding.pl twierdzą, że wymaga zrealizowania aż 70 różnych, czasem dość skomplikowanych, zadań. Trudno sprostać tak wymagającemu przedsięwzięciu z marszu, bez przygotowania i planu – za to z dwoma kompletami rodziców i mnóstwem rozmaitych oczekiwań na karku…

Nic dziwnego, że istnieje stan delikatnego szaleństwa, zwany niekiedy “odwelonowym zapaleniem mózgu” – każdy by go dostał, gdyby musiał samodzielnie ogarnąć tyle rzeczy. Ale współczesne Panny Młode nie chcą skończyć w sukience typu beza, z weselnym zespołem śpiewającym o białym misiu oraz niekończącymi się toastami w stylu “gorzka wódka”.

>>> Przeczytaj również: Marcin Tyszka fotografem przepięknej sesji dla „Vogue Poland”

Polskie Pary Młode coraz częściej starannie planują, jak i na co wydać swój ślubny budżet, tak by efekt spełnił ich oczekiwania. Nie jest to budżet mały – przeciętna para wydaje 35 tys. złotych. Młodzi znają światowe trendy i nie zadowalają się przeciętną jakością – chcą ślubu z klasą, charakterem, smakiem! Wspiera ich w tym właśnie Wedding.pl, w którym co roku rejestruje się 100 tys. Panien Młodych szukających najlepszych rynkowych ofert.

Z myślą o nich powstał pierwszy na rynku, dostępny online, raport, który w niesztampowy i autorski sposób przedstawia na ponad 80 stronach najważniejsze trendy ślubne na rok 2019: od mody ślubnej i makijażu, przez prezenty i podróż poślubną, aż po pierwsze, wspólne mieszkanie. Kącik psychologicznego wsparcia dla Panien Młodych, zmęczonych odhaczaniem kolejnych punktów z długiej listy zadań, też się tam znajdzie!

Połączyć Młode Pary nie tylko węzłem małżeńskim, ale też siecią kontaktów z usługodawcami branży ślubnej z całej Polski to dobrze wytyczony cel. Bo nawet jeśli trendy ślubne się zmieniają, moda na branie ślubów nie przemija – mimo wszelkich społecznych zmian.

O Wedding.pl
Wedding.pl to największa platforma ślubna w Polsce, z której korzysta 100 000 par młodych każdego roku, podczas organizacji wesela. Wirtualny organizer ślubny, baza wszystkich usługodawców z branży w jednym miejscu, trendy oraz wywiady z ekspertami, zapewniają profesjonalne wsparcie w zaplanowaniu najważniejszego dnia w życiu panien i panów młodych.

Zdjęcia: Robert Ceranowicz
Stylizacja: Olga Piekarska / Hartwig Fashion Department
Asystenci stylistki: Olga Dyból, Paweł Marczewski/ Hartwig Fashion Department
Video: Eliza Krakówka
Makijaż:
Paulina Gugała/ AP Beauty
Magdalena Atkins /Bobbi Brown
Martyna Nowak-Sadowska / Bobbi Brown
Włosy:
Aga Górska / Kevin Murphy
Lidia Garbacik / Kevin Murphy
Monika Pietruszewska / Kevin Murphy
Modele: Agencja Mango Models
Produkcja: Wedding.pl

OGLĄDAJ DALEJ…

REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES