Michał Zaczyński dołącza do grona wykładowców studiów „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” na Uczelni Łazarskiego

137

4. edycję studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego rozpoczynamy dobrą wiadomością. Do grona wykładowców kierunku „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” dołącza Michał Zaczyński.

Już 17 października grupa około 40 słuchaczy rozpocznie semestr i zasięgnie wiedzy od najlepszych specjalistów z branży odzieżowej. To grona ekspertów uczących na Akadami Prawa i Biznesu Mody dołączył Michał Zaczyński- dziennikarz, który poprowadzi zajęcia z „Pracy z mediami”. Michał Zaczyński publikuje m.in. w „Polityce”, „Vogue”, „Elle”, „Rzeczpospolitej” i „Fashion Magazine”. Jest też wykładowcą i jurorem konkursów dla projektantów a także autorem bloga michalzaczynski.com.

Pamiętajcie, że w tym roku większość zjazdów odbywa się ONLINE

Poprzednie edycje pokazały, że jest się czym chwalić. Ponad połowa z naszej grupy studentów zmieniła pracę lub podjęła się nowych wyzwań w sektorze mody jeszcze w trakcie trwania programu. Czas na kolejną grupę studentów, którym postaramy się przekazać jeszcze więcej unikalnej wiedzy i doświadczenia. 

Dlaczego te studia są wyjątkowe?

174 godziny z ponad 30 wykładowcami na co dzień pracującymi w branży mody daje ogromne pokłady inspiracji oraz możliwości networkingu.

Na co stawiamy?

Przede wszystkim na praktyczny wymiar studiów. Grupa już od pierwszego dnia nauki zacznie pracę nad case study potencjalnego produktu, który hipotetycznie wprowadzi na rynek pod koniec studiów. Każdy etap będzie konsultowany z kolejnym wykładowcą, który wesprze grupę swoją ekspertyzą, tym samym nadając edukacji praktyczny wymiar.

Co więcej, moduł prawny będzie prowadzony w formie warsztatów, podczas których zostaną przeanalizowane problemy, z którymi to branża boryka się każdego dnia.

Pogłębiliśmy moduły specjalizacyjne w zakresie: fashion e-commerce, sprzedaż w kanałach B2B czy fashion PR & Marketing.

Oto część pozostałych wykładowców. Całość listy znajdziecie pod linkiem niżej.

ZAPISY NA STUDIA TUTAJ.

Zbigniew Nasiłowski

est absolwentem renomowanych uczelni biznesowych: Harvard Business School, IESE University of Navarra oraz Szkoły Głównej Handlowej.

Posiada dwudziestoletnie wszechstronne doświadczenie zawodowe zdobyte w różnych branżach, zarówno w dobrze zorganizowanych korporacjach jak i firmach wymagających restrukturyzacji.

Odpowiadał za finanse, przejęcia innych firm, restrukturyzacje, optymalizacje kosztowe oraz wprowadzał strategie podnoszące wartość firm a ostatnio jako członek Zarządu Próchnik S.A. odpowiadał za sprzedaż marki Próchnik.

Wcześniej także zarządzał spółkami giełdowymi. Najpierw jako dyrektor finansowy w spółce Drosed potem jako członek zarządu w ZPW Grajewo S.A a także jako Prezes Zarządu w Animex S.A.

Przez wiele lat był CFO w SAP Polska oraz CFO dla Regionu Europy Centralnej w SAP AG. Był także członkiem zarządu P4 (PLAY) oraz CFO w ENEL- MED S.A.

Monika Kapłan

Specjalistka marketingu mody, przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję Global Marketing Director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.

Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse. Od tego roku jest doradczynią Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC, Gino Rossi i e-obuwie. Jednocześnie pracuje nad start-up’em jogowo-modowym THIS IS COMMITMENT.

Diana Okular

Od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat – z e-commerce. Dziś jest Dyrektorem ds. Produktu w firmie CCC.

Absolwentka  Uniwestytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji. 

Następnie w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o’Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak „BITWA STYLISTÓW” czy „PROJEKT PACKSHOT”. Była również częścią zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiadała za operacje własne Allegro w zakresie mody.

Wojciech Gorzeń

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Revenue Management i optymalizacji zysku. Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania optymalizacyjne oraz Senior Dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners – międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen (światowego lidera w tym zakresie). 

Ekspert w zakresie Commercial Excellence, Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym Harvard Business Review Polska, ThinkTank, CFO, Marketing w Praktyce. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, „value selling” (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, wykładowca Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska. Wielokrotny prelegent/ key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.

Ania Sołtys

Manager branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi.

Od 2005 roku związana z największą polską firmą segmentu mass-fashion – LPP S.A., gdzie zarządza kolekcjami w Dep. Przygotowania Produktu Reserved. Aktualnie prowadzi całkowicie nowy, pionierski projekt dla LPP – Studio Produktowe RESERVED w Warszawie, gdzie budując nowe struktury i wdrażając innowacyjne procesy, tworzy kolekcje kapsułowe.

Absolwentka nauk politycznych na UG, zarządzania kryzysowego na WSM w Gdyni oraz Sustainable Development na The Baltic Univerity Uppsalla. Specyfikę wiedzy branżowej w zakresie „Fashion buying and merchandising” konsultowała we współpracy z London Collage of Fashion i Central St.Martin’s w Londynie. Zdobytym doświadczeniem i wieloletnią praktyką dzieli się na wykładach, warsztatach i szkoleniach – na swoim koncie ma kolaboracje z SAPU, ViaModa, GGC.

Ania Jurgaś

Była redaktor naczelna magazynu drukowanego Glamour. Swoją przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping.

Wychowana w czasach królestwa printu, dzisiaj bardzo aktywna użytkowniczka nowych mediów. Obok wielkiej miłości do mody deklaruje słabość do social mediów, mody, podróży, dobrego jedzenia (czyli wszystkiego co da się dobrze sfotografować). Jest mamą, co uważa za swoje największe wyzwanie.

Ania Borowska- CEO Robert Kupisz

Agata Brodzka

Z branżą marketingu i PR jest związana od ponad 16 lat. Obecnie jako Dyrektor Zarządzająca agencji Platinium Cast kompleksowo łączy wszystkie narzędzia agencji tak, aby uzyskać najlepsze efekty dla klientów z sektora fashion, beauty i lifestyle.

Wcześniej pracowała na stanowisku Marketing&PR Director agencji Aliganza Fashion Agency.

Brodzka była menedżerem Katarzyny Figury i Nataszy Urbańskiej oraz współwłaścicielką marki modowej Muses. Poprzednio pracowała jako Dyrektor Zarządzający agencji Pleon. Zajmowała się również komunikacją marki Lilou czy Studio Buffo.

Realizowała projekty dla kilkudziesięciu marek jak m.in. Luxottica, ECCO, Noble Place, Dr. Oetker, Pasaże Tesco, Levi’s, Liu Jo, Swarovski czy też Mariusz Przybylski.

Jako praktyk, wykładała m.in. na studiach podyplomowych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Była również członkiem jury Złotych Spinaczy. Jest prelegentką kilkunastu konferencji. Odbyła kursy i szkolenia w Europie, Kanadzie i Stanach Zjedniczonych.

Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz podyplomowego studium public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.