Konferencja Fashion Economy Moda 4.0

388
Konferencja Fashion Economy Moda 4.0

Już 13 listopada odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń modowych tej jesieni. Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 zostanie zorganizowana przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. Fashion Biznes jest jednym z patronów medialnych tego wydarzenia. 

Konferencja będzie dotyczyć polskiego rynku fashion i perspektyw jego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem:

  • trendów w marketingu modowym,
  • zrównoważonego rozwoju,
  • trendów w modzie męskiej,
  • nowych technologii w modzie i e-commerce,
  • zarządzania kryzysem.

Konferencja zostanie zwieńczona dyskusją ekspercką dotyczącą przyszłości branży fashion w Polsce.

Gdzie? Centrum Kreatywności Targowa;  ul. Targowa 56, Warszawa

Kiedy? 13 listopada 2018 r.

Osoby chętne udziału w konferencji, zapraszamy do rejestracji TUTAJ.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną m.in. wnioski z najnowszego raportu KPMG w Polsce nt. polskiego rynku mody, zachowań konsumenckich i perspektyw rozwoju tego sektora. Raport dotyczyć będzie stanu polskiego rynku mody i perspektyw jego rozwoju – zarówno od strony konsumenta, jak i od strony firm działających w tym sektorze.  Publikacja przybliża także wyzwania i szanse edukacji, opracowane przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.

Zagadnienia uwzględnione w raporcie to między innymi:

  • charakterystyka sektora odzieżowego i tekstylnego w Polsce,
  • kwoty przeznaczane na zakup odzieży, butów oraz innych dodatków w skali miesiąca,
  • zainteresowania modą oraz źródła, z których Polacy czerpią inspiracje,
  • luksusowe rzeczy posiadane przez konsumentów,
  • czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu,
  • doświadczenia klientów podczas zakupów online.

W trakcie wydarzenia odbędą się tematyczne panele dyskusyjne, do udziału w których serdecznie zapraszamy. Będą to między innymi:

  • Wyzwania i szanse edukacji w branży mody
  • Dyskusja dotycząca edukacji w branży mody
  • Nowe technologie w modzie – An Offer You Can’t Refuse
  • Zrównoważona moda
  • Fashion marketing
  • Dyskusja „Fashion future”

Pełną agendę wydarzenia oraz listę ekspertów, którzy wezmą udział w konferencji, odnaleźć można TUTAJ.

Organizatorem wydarzenia jest Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Partnerem strategicznym konferencji jest KPMG. Patroni mediali to: „Fashion Biznes”, „Elle”, „Lounge”.

>>> Zobacz również: Mapa marzeń marki