REKLAMA
W konkurencyjnym świecie biznesu i rozwoju kariery strategiczne zarządzanie własnym wizerunkiem ma ogromne znaczenie. Joanna Przetakiewicz-Rooyens, wybitna postać w świecie polskiego biznesu, wyróżnia się nie tylko swoimi osiągnięciami, ale także umiejętnością kultywowania silnego i pozytywnego kobiecego wizerunku. To nie tylko osobisty atut, ale potężne narzędzie, które może podnieść karierę, sprzyjać sukcesowi biznesowemu i inspirować innych do osiągania nowych szczytów w ich zawodowych przedsięwzięciach.

Joanna Przetakiewicz – wartość wizerunkowa i biznesy

REKLAMA

W konkurencyjnym świecie biznesu i rozwoju kariery strategiczne zarządzanie własnym wizerunkiem ma ogromne znaczenie. Joanna Przetakiewicz-Rooyens wyróżnia się nie tylko swoimi osiągnięciami, ale także umiejętnością kultywowania silnego i pozytywnego kobiecego wizerunku. To nie tylko osobisty atut, ale potężne narzędzie, które może podnieść karierę, sprzyjać sukcesowi biznesowemu i inspirować innych do osiągania nowych szczytów w ich zawodowych przedsięwzięciach.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Karolina Ochocka „Mamy styczeń 2024, a ja już wiem jak będą wyglądać kolekcje na jesień i zimę 2025”

Podejście Joanny Przetakiewicz do personal brandingu wykracza poza indywidualne uznanie; służy jako katalizator sukcesu firm, z którymi współpracuje. Spójność i skuteczność strategii – kluczem do sukcesu.  Strategiczne i kreatywne wykorzystanie różnych platform, socialmedia, konsekwencja w komunikacji, wysoka jakość treści i angażowanie się w rozmowę z odbiorcami. Przedsiębiorcy mogą czerpać wiedzę z jej strategicznego dopasowania wartości osobistych i zawodowych, pokazując, jak spójna marka osobista może poprawić ogólny wizerunek firmy. Takie podejście staje się istotnym czynnikiem przyciągającym klientów, inwestorów i partnerów.

Przeczytaj również: Mugler: marka, która przechodzi renesans

La Mania Fashion

La Mania to polska marka odzieżowa, która od ponad dziesięciu lat tworzy luksusowe kolekcje dla kobiet. Założona przez Joannę Przetakiewicz z pomocą nieżyjącego już Karla Lagerfeld’a, marka zyskała uznanie nie tylko w kraju. Uplasowało to ją na liście 100 najcenniejszych kobiecych marek 2022 r. wg Magazynu Forbes. Jednym z kluczowych czynników sukcesu La Mania jest umiejętna strategia komunikacji w mediach społecznościowych. Pozwala ona na kreowanie silnego i spójnego wizerunku marki.

Na profilu La Mania na Instagramie można zobaczyć, jak marka wykorzystuje różne techniki, aby przekazać swoją wizję i wartości. Marka prezentuje swoje produkty w atrakcyjny sposób, pokazując je w różnych stylizacjach i okolicznościach. Zdjęcia są wysokiej jakości i mają jednolitą kolorystykę, co nadaje im elegancki i ponadczasowy charakter. Podpisami pod zdjęciami są często inspirujące hasła lub cytaty, które podkreślają filozofię marki. Brand współpracuje z wieloma znanymi osobistościami i influencerami, którzy promują ubrania La Mania na swoich kanałach. W ten sposób marka dociera do szerszej grupy odbiorców i buduje wiarygodność i prestiż. Nie ogranicza się do współpracy z osobami związanych z modą. Marka stosuje różne techniki, dzięki temu tworzy spójną i atrakcyjną komunikację, która odzwierciedla jej luksusowy i ponadczasowy styl.

Przeczytaj również: Luksus na miarę XXI wieku: nowa kampania marki Solar

La Mania Home

Wszechstronność bizneswoman doprowadziła do rozszerzania horyzontu biznesowego wprowadzając na rynek linię produktów do wyposażenia domu – La Mania Home. La Mania Home to marka, która tworzy piękne i funkcjonalne produkty do domu i wnętrz. Założona w 2019 roku przez Joannę Przetakiewicz i jej syna, Aleksandra, marka czerpie inspirację z miłości do domu i dbałości o szczegóły. W La Mania Home znajdziemy produkty, które łączą klasykę z nowoczesnością i odzwierciedlają charakter i styl. Przetakiewicz tak samo nie zwalnia tempa nawet w tej wersji.

Na targach Cersaie 2023 odbyła się uroczysta premiera drugiej kolekcji Cerrad x La Mania Home i konceptu HARMONY. To efekt współpracy z Joanną. Osobiście uczestniczyła w wydarzeniu. Wzięła udział w rozmowie z dziennikarką Katarzyną Jaroszyńską, w której opowiedziała o swojej inspiracji, pasji i wizji projektowania wnętrz. Zdradziła również, że poprzednie kolekcje z linii HARMONY były inspirowane jej ulubionymi miejscami na świecie. Najnowsza kolekcja nawiązuje do natury i domowego ciepła. Goście targów mieli okazję podziwiać piękne i eleganckie płytki ceramiczne z kolekcji Cerrad x La Mania Home i konceptu HARMONY, które łączą jakość z niepowtarzalnym stylem.

Przeczytaj również: Filmy na Walentynki 2024: najlepsze historie o miłości

Era Nowych Kobiet

Poprzez wiele lat rozmów z kobietami z różnych krajów i kultur, analizę wyników badań naukowych i obserwowanie zmiany społecznych Joanna uznała, że nadszedł czas na rewolucję w podejściu do szczęścia, radości i samoakceptacji. W listopadzie 2018 roku stworzyła ruch społeczny Era Nowych Kobiet. Ma on na celu inspirować, edukować i wspierać kobiety w odkrywaniu swojego potencjału. Wyzwolenie kobiet to nie tylko kwestia praw i szans, ale także umiejętności i świadomości.

Kobiety często nie doceniają swojej wartości na rynku pracy, nie potrafią negocjować wynagrodzenia, nie planują swojej przyszłości finansowej. Przetakiewicz w 2022 roku napisała książkę „Pieniądze szczęście dają”, która jest praktycznym przewodnikiem po świecie finansów dla kobiet. Autorka, znana przedsiębiorczyni i filantropka, dzieli się swoim doświadczeniem i radami, jak zarabiać więcej, oszczędzać mądrze, inwestować z sensem i cieszyć się życiem. Wspiera ją grono ekspertów z różnych dziedzin, którzy podpowiadają, jak pokonać lęki i bariery. W jaki sposób rozmawiać o pieniądzach z partnerem, rodziną i przyjaciółmi, jak dbać o swoje bezpieczeństwo i niezależność. Książka jest dostępna za darmo na stronie Fundacji Era Nowych Kobiet, która promuje aktywność zawodową i społeczną kobiet w Polsce. To lektura obowiązkowa dla każdej kobiety, która chce być wolna i szczęśliwa.

Wartość wizerunkowa Joanny Przetakiewicz – jaka jest?

Odporne radzenie sobie z wyzwaniami i utrzymywanie pozytywnego wizerunku to umiejętność, którą Joanna Przetakiewicz opanowała. Firmy napotykają nieuniknione przeszkody, a sposób, w jaki liderzy reagują na te wyzwania, znacząco kształtuje postrzeganie ich marki. Jej zaangażowanie w autentyczność, odporność i strategiczne zarządzanie wizerunkiem stanowi precedens dla osób pragnących odcisnąć piętno w swoich dziedzinach. Lekcja jest taka, że rozwój marki osobistej nie jest tylko środkiem do celu. Jest ciągłym procesem, który kształtuje trwałe dziedzictwo i wpływa na sukces firm i karier.

Przeczytaj również: Gdzie zjeść w Warszawie w 2024?

Zdjęcie główne: Instagram @joannaprzetakiewicz

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES