Marka Joanna Kruczek wprowadza nową nazwę. To nie koniec zmian

Joanna Kruczek to marka, którą znamy z nowoczesnych akcesoriów skórzanych dla kobiet i mężczyzn. Od teraz będzie ona funkcjonować pod nazwą La Tezza. Jednak to nie jedyna zmiana w firmie. Oprócz samej nazwy zmienia się również identyfikacja wizualna.

Nazwa La Tezza w tłumaczeniu z języka włoskiego oznacza wyrafinowanie. Projekty Joanny Kruczek od samego początku utożsamialiśmy z włoskim stylem i elegancją. Projektantka słynie z kolaboracji z największymi polskimi i światowymi firmami. Na swoim koncie ma współpracę z Badurą, Lexusem, Pravda Vodka i Hegosem Milano.

Jak zapewnia nas La Tezza: logo jest spójne z DNA i filozofią marki, która łączy szyk oraz elegancjĘ z nowoczesnością.

Zmiany będą wprowadzane stopniowo, wraz z prezentacją bestsellerowych modeli toreb by Joanna Kruczek. Tylko tym razem pod inną nazwą.

Torebki od Joanny Kruczek cieszą się znakomitą sprzedażą w Niemczech, Czechach i Estonii. Klienci doceniają wysoką jakość, nowoczesne podejście do formy oraz unikalny dizajn.

Nowe logo, jak również nowa identyfikacja wizualna są odpowiedzią na duże zainteresowanie rynku międzynarodowego projektami Kruczek oraz przejęcie firmy przez zagranicznego inwestora.

>>>Przeczytaj również: Zmiany w szeregach Ralpha Laurena

Warto przypomnieć, że marka Joanny Kruczek w swoim portfolio ma nagrody magazynów “Law Buisness Quality”, “Why Story”, a także “BUSINESSWOMAN&LIFE”. Co więcej jest to marka, której wzory toreb (Origami i Woman) objęte są patentem.

Pełną odsłonę La Tezza ujrzymy w wiosennej kampanii zdjęciowej. Wtedy też zaprezentowane zostaną nowe modele torebek.

Firmowy sklep online możemy znaleźć pod adresem www.latezza.eu.

Newsletter

FASHION BIZNES