noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Dziewczyna w samochodzie ubrana w rzeczy marki MISBHV.

Wyjątkowe spotkanie z marką MISBHV. Sprawdź szczegóły

REKLAMA
noSlotData

Fashion Management Club wraz z MISBHV organizuje wyjątkowe wydarzenie przeznaczone nie tylko dla entuzjastów contemporary fashion czy miłośników brandu, ale wszystkich, którzy chcieliby poznać ją od podszewki i bliżej przyjrzeć się kulisom jej międzynarodowej rozpoznawalności. Fashion Biznes jest partnerem medialnym wydarzenia.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Kasia Szymków „Na początku byłam bierną obserwatorką, ale po kilku tygodniach przełamałam się”

Co to jest Fashion Management Club?

Jako jedyna w Polsce organizacja studencka zrzeszająca pasjonatów mody, już od 10 lat Fashion Management Club realizuje spotkania wewnętrzne, panele dyskusyjne oraz wydarzenia otwarte. Zapraszają wtedy najbardziej doświadczone osoby z branży mody znane w Polsce i na świecie. W tym okresie współpracując m.in. agencją kreatywną The ICON Agency oraz marką Magdy Butrym. Fashion Management Club miało zaszczyt gościć Pata Bogusławskiego, Zofię Chylak, Michalinę Murawską czy Krzysztofa Łukasika.

Przeczytaj również: Jak inflacja wpływa na twoje gospodarstwo domowe? GUS pomoże to obliczyć

MISBHV x Fashion Management Club

W ramach cyklu „Focus on”, Fashion Management Club przyjrzy się marce MISBHV oraz jej międzynarodowemu rozwojowi. Focus on: MISBHV to wydarzenie, w ramach którego uczestnicy oraz zaproszeni goście będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o tajnikach budowania community wokół brandu, lepiej poznać jego filozofię, a także zgłębić drogę, którą musiał pokonać, by dotrzeć do miejsca, w którym jest dzisiaj.

Gośćmi wydarzenia zorganizowanego w formie panelu dyskusyjnego będą Natalia Maczek oraz Thomas Wirski. Duet tworzący MISBHV i stojący za jej DNA. Po części głównej odpowiedzą oni na pytania uczestników wydarzenia w ramach zaplanowanego „Q&A”. Wydarzenie, które partnerem medialnym jest FashionBiznes, odbędzie się 7 marca b.r o godzinie 18:00 na 4 piętrze w przestrzeni HOP zlokalizowanej przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie.

MISBHV – historia marki

MISBHV powstało na przełomie lat 2008/2009, kiedy to Natalia Maczek i jej koleżanka ze studiów, Katarzyna Kotonowska, założyły małą firmę. W tamtym czasie nie istniał Instagram, a Facebook nie miał jeszcze funkcji fanpage’y. Mimo to, Facebook stał się głównym kanałem komunikacji dla marki Maczek.

Założycielka marki wykorzystywała również inne formy marketingu, takie jak wlepki z logo i ulotki. Już na początku istnienia ubrania MISBHV przyciągały uwagę dzięki swojemu unikalnemu designowi, wyróżniając się na tle sieciówek. Dziś marka jest znana na całym świecie. Katarzynę Kotonowską zastąpił Tomasz Wirski, który obecnie pełni funkcję dyrektora kreatywnego marki. Wspólnie z Natalią Maczek otworzyli pierwsze tymczasowe butiki w Paryżu, zaprezentowali kolekcję “Objects of Desire” w Nowym Jorku w 2016 roku i zorganizowali pokaz kolekcji “Polish Jazz” w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w 2018 roku.

Od początku swojej działalności marka streetwearowa szyła kolekcje unisex, mając na uwadze, że w Nowym Jorku, gdzie rynek jest zdominowany przez męskie brandy, warto zaprezentować kolekcję damską. Równocześnie, MISBHV postanowiło odejść od europocentryzmu typowego dla marek modowych i skupić się na rozwijającej się Azji. Znaczna część kolekcji marki sprzedawana jest właśnie w Chinach.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES