REKLAMA

Wybierając puzzle i plakaty na święta przygotowane przez Answear we współpracy z Mają Nowakowską i Magdaleną Bażele, możesz pomóc potrzebującym dzieciom z domu dziecka

REKLAMA

W tym roku marka Answear stworzyła wyjątkowy projekt fotograficzny, czyli #CatchTheCharity. Jest to akcja zorganizowana na rzecz pomocy domom dziecka. Dotychczas konkurs funkcjonował pod nazwą #CatchTheMoment, jednak w tej edycji sztuka idzie ramię w ramię z działaniami charytatywnymi.

#CatchTheMoment – konkurs marki Answear okazał się wielkim sukcesem

Konkurs #CatchTheMoment to kilkumiesięczny projekt marki Answear, w której udział wzięło wielu ludzi z całego świata. Hasłem przewodnim konkursu było docenianie każdej chwili, poszukiwanie inspiracji w prostych czynnościach oraz pokazanie innym ludziom, gdzie można znaleźć radość i pasje. #CatchTheMoment to konkurs dedykowany użytkownikom Instagrama, którzy każdego dnia mogli wrzucać zdjęcia z uchwyconymi momentami szczęścia, radości, wspaniałych chwil. Zamiast szybkiego, bezrefleksyjnego stylu życia, konieczne jest bowiem znalezienie radości w prostych momentach i jak śpiewała Sylwia Grzeszczak „Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest”. Idea konkursu #CatchTheMoment była prosta – wystarczyło tylko umieścić na swoim Instagramie takie zdjęcia, które wzbudzają pozytywne emocje. Profesjonalne jury wybierało co miesiąc najlepsze prace i je nagradzało. Wybór jednak nie był prosty, ponieważ zostało nadesłanych około 15 tysięcy różnorodnych zdjęć. Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, dlatego marka Answear (https://answear.com/) postanowiła rozwinąć projekt, dodając mu nowego znaczenia, tak powstał #CatchTheCharity.

Pomoc domom dziecka poprzez połączenie sztuki i akcji charytatywnej w świątecznym konkursie #CatchTheCharity

Akcja #CatchTheCharity to nowy wymiar fotografii, gdzie sztuka idzie w parze z akcją charytatywną. Jest to wyjątkowa akcja, w której marka Answear koncentruje się na pomocy domom dziecka i chce wspierać wychowanków. Zebrana ze sprzedaży kwota zostanie przekazana wybranemu domowi dziecka, który w tym roku zostanie zaproponowany przez naszych klientów i fanów marki, którzy mogą być najlepszym źródłem informacji na temat kondycji placówek w ich miejscach zamieszkania. Produkty biorące udział w akcji dostępne są pod tym adresem

Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maje Nowakowska i Magdalenę Bażele, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego – mówi Joanna Kosman, Marketing manager Answear.com

Warto zaznaczyć, że większość akcji charytatywnych marki Answear powstaje właśnie z inicjatywy pracowników, którzy chętnie angażują się w liczne projekty o takim charakterze.

Akcja #CatchTheCharity umożliwia z kolei klientom marki Answear zaangażowanie się w prowadzone przez pracowników marki inicjatyw własne w myśl hasła #WeAreTheAnswear. Historia projektu, jak i produkty dostępne są na stronie: catchthecharity.answear.com. Na tej stronie, a także na Instagramie Answear można zgłaszać placówki, które wiecie, że potrzebują dodatkowego wsparcia.

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Materiał przygotowany we współpracy z partnerem

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES