REKLAMA

“Branża odzieżowa w czasach kryzysu – jak sobie poradzić?”

REKLAMA

“Aktualny kryzys wywołany epidemią COVID-19 uderzył we wszystkie sektory gospodarki, nie oszczędzając przy tym branży odzieżowej. Jak jej przedstawiciele (zarówno mali, jak i duzi), którzy niemal z dnia na dzień utracili większość dochodów, mają poradzić sobie z piętrzącymi się trudnościami? Jak kryzys wpłynie na przyszłość branży i zakupowe zwyczaje klientów?

O tych i innych zagadnieniach dyskutowała niedawno (oczywiście na odległość!) grupa ekspertów w składzie:

koncentrując się wokół następujących tematów:

  1. Czy sprzedaż online jest złotym lekiem na kryzys?
  2. Co zrobić ze stock’ami, które zalegają w magazynach?
  3. Marketing w czasach kryzysu – co się sprawdza, a czego lepiej unikać?
  4. Co na to prawo, czyli legislacja w walce z kryzysem
  5.  Czy koronawirus zmieni zakupowe przyzwyczajenia Polaków?
  6. Czy obecny kryzys pchnie branżę mody w kierunku ekologii i obiegu zamkniętego?
  7. Jak epidemia wpłynie na strukturę rynku?”

Podsumowanie dyskusji przeczytacie na prawowmodzie.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.prawowmodzie.pl/branza-odziezowa-w-czasach-kryzysu-jak-sobie-poradzic/?fbclid=IwAR1A3WJS63IjChEnev1-OCyamdkkl2nkWWW0jThNeIAAFYG2TO5ZmXc6yNs”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES