REKLAMA

10 przykładów kreatywnych opakowań w branży modowej

REKLAMA

6. Sznurowadłowe Ptaszki

Görtz to popularna niemiecka firma produkująca obuwie i akcesoria, która zaskakuje kreatywnością swoich opakowań. My wybraliśmy te skierowane do najmłodszych klientów – opakowanie sznurówek, które nie tylko przyciąga uwagę, ale także bawi i edukuje. Sznurowadła zostały tu przedstawione jako robaczki, którymi żywią się ptaki. Lekcja biologii odrobiona.

7. Hangerpak, czyli wieszak z opakowania na koszulkę

Pudełko, które  może Ci jeszcze posłużyć jako… wieszak na ubrania! To pomysł brytyjskiego grafika – Steva Haslipa. Po wyjęciu zamówionego t-shirta, składamy papierowy karton według załączonej instrukcji i mamy dodatkowy wieszak w szafie. Kreatywnie i ekologicznie.

8. Pudełka na okulary

Jeśli nudzą Was klasyczne etui na okulary, które w większości przypadków wyglądają niemal identycznie, być może zainteresują Was projekty Sol Kim z Korei Północnej. Eksplozja kolorów i oryginalności.

9. Najlepsi przyjaciele wędkarza

Gdyby zapytać o to, jaką funkcję pełnią gumaki, z pewnością większość z Was odpowiedziałaby, że chronią nogi przed wodą. Słusznie. Mają jednak masę innych funkcji, o których wie już niewielu. Dlatego marka Fisherman zobrazowała je na swoich opakowaniach. Teraz każdy, kto na nie spojrzy, będzie wiedział, że kalosze marki Fisherman chronią właścicieli nie tylko przed przemoczeniem, ale również przed kamienistym podłożem, zanieczyszczeniami biologicznymi i chemicznymi, a także przed innymi naturalnymi zagrożeniami.

10. Skarpetki z kubka

Kolejna polska marka i kolejna kreatywna propozycja opakowania. Dlaczego pakujecie skarpetki w kubki? Wiąże się to z charakterem całego projektu. Jeśli chcemy pokazać światu świeże, zabawne, kolorowe i designerskie skarpety to nie wypada zapakować ich w kartonik, folie czy pudełko!

Dajcie nam znać w komentarzach, jakie najbardziej kreatywne opakowanie trafiło do Waszych rąk?

Autor: Aga Jaroszewska

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES