Wydarzenia w branży mody: Impact 2023

Maj i czerwiec w branży mody zapowiada się bardzo interesująco. Przed nami niezwykle wartościowe konferencje, które poruszą tematy marketingu, e-commerce oraz omówią aktualną sytuację na rynku beauty. Specjalnie dla Was zebraliśmy najważniejsze wydarzenia, w których warto wziąć udział w najbliższych tygodniach.

Impact’23

Kiedy: 10 – 11 maja 2023

To ostatni moment, by zapisać się i wziąć udział w jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń gospodarczo-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

W Impact’23 biorą topowi managerowie z największych globalnych firm, decydenci polityczni, regulatorzy, wybitni naukowcy oraz światowej klasy eksperci oraz mówcy. Wśród najpopularniejszych prelegentów znajdą się m.in. aktorka Natalie Portman, Nassim Nicholas Taleb, jeden z najbardziej rozpoznawalnych pisarzy i najbardziej poczytnych ekonomistów na świecie, przedstawiciele rządu, prezesi ze wszystkich najważniejszych krajowych instytucji finansowych, firm technologicznych i kluczowi inwestorzy. Impact’23 to to rozmowy i warsztaty skoncentrowane na analizie przyszłych i dokonujących się zmian społecznych oraz gospodarczych. W ciągu dwóch dni na 8 scenach wystąpi ponad 600 speakerów, którzy poruszą 23 obszary tematyczne. Nie zabraknie paneli dyskusyjnych, warsztatów, roundtables czy biznesowego networkingu. 

Więcej szczegółów: [LINK]

Konferencja E-commerce Development

Kiedy: 15 ‑ 16 czerwca 2023

12. edycja konferencji E-commerce Development, która odbędzie się 15 i 16 czerwca w Warszawie. Tegoroczne wydarzenie skupi się przede wszystkich na tematach jak: przewagi konkurencyjnej, wzrost sprzedaży oraz optymalizacja kosztowa. Jak obiecuje Puls Biznesu – organizator wydarzenia – konferencja będzie przepełniona najważniejszą merytoryką oraz najciekawszymi case studies z rodzimego rynku. Wydarzenie będzie skupione wymianie doświadczeń, na najważniejszych trendach oraz wyzwaniach rynku e-commerce.

W wydarzeniu nie zabranie reprezentacji z branży mody. O integracji e-commerce z sieciami społecznościowymi opowiedzą Aleksandra Szol – Dyrektor E-commerce i Marketingu oraz Sonia Jatczak – Head of Social Media & Influencer Marketing, MODIVO/Eobuwie. W panelu dyskusyjnym Potrzeby i wyzwania e-commerce w fazie gwałtownego wzrostu – skalowanie biznesu weźmie udział m.in. Dagmara Ollesz-Miącz, dyrektor eCommerce, Tatuum.

Więcej informacji i zapisy: [LINK]

Netcomm Forum

Kiedy: 17 – 18 maja 2023

17 i 18 maja w Allianz MiCo w Mediolanie odbędzie się XVIII edycja Netcomm Forum 2023. Tegoroczne wydarzenie zostało zorganizowane pod hasłem The Digital Commerce & Retail Event.

Wydarzenie Netcomm Forum zyskało największego włoskiego wydarzenia w dziedzinie e-commerce. To szansa na poznanie aktualnego obrazu komunikacji online i cyfryzacji przedsiębiorstw. Wydarzenie podkreśla znaczenie cyfrowych rozwiązań dla handlu detalicznego na całym świecie, koncentrując się m.in. na ewolucji włoskiego handlu online.

Na światowym wydarzeniu nie zabranie polskiego akcentu. Patronat nad eventem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej, a prelegantkami z ramienia e-Izby będą: Patrycja Sass-Staniszewska i Paulina Wojczyńska, a także Aleksandra Szol z MODIVO.

Więcej informacji i zapisy: [LINK]

I ❤️ Marketing&Technology

Kiedy: 15 maja – 19 maja 2023

Od 15 do 19 maja 2023 roku odbędzie się XV edycja konferencji I ❤️ Marketing&Technology. Wydarzenie zostanie zorganizowane w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa, aż pięć dni. Na każdy dzień przygotowano jedną ścieżkę tematyczną – każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: Automation & Tools, Marketing, Social media, SEO & Content oraz Development.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję uczestniczyć w wykładach, panelach dyskusyjnych czy warsztatach: Google Analitics 4, AI dla marketingu czy Google SEO.

Więcej informacji i zapisy: [LINK]

The Business of Beauty Global Forum

Kiedy: 30 – 31 maja 2023

Business of Beauty Global Forum organizowane jest przez platformę Business of Fashion. Wydarzenie skupiające kadrę kierowniczą, przedsiębiorców i twórców z całej branży, pozwoli na nowo zdefiniować aktualny obraz branży beauty & wellness.

W wydarzeniu wezmą udział specjaliści z największych kosmetycznych brandów, w tym Glossier, Sephora, Byredo, Estée Lauder czy Guerlain. Event będzie transmitowany na żywo ze Stanly Ranch w Napa Valley w Kalifornii.

Więcej informacji i zapisy: [LINK]

Zdjęcie główne: Unsplash

Przeczytaj również: Z cyklu “Co czytają managerowie”: Izabela Anuszewska “Tak w Ameryce robi się biznes? To ja dziękuję”

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES