Współczesna nomadka według BOHO

Kolekcja marki BOHO na jesień-zimę 2015/16 podzielona została na dwie części, które noszą nazwy: Dom I i Dom II. Pierwszy tytuł odnosi się do miejsca, w którym wychowała się Małgosia Bochenek i w którym to narodziło się BOHO. Druga część (Dom II) to opowieść o wyjątkowych osobach, takich jak Marta Greber – bohaterka ostatniej sesji zdjęciowej, kobieta, która po wielu podróżach znalazła swoje miejsce w Berlinie. Małgosię zainspirował dom podróżniczki pełen rozkosznych zapachów, powietrza i łagodności. Dom, do którego z sentymentem można w każdej chwili wrócić myślami.

Dopełnieniem kampanii BOHO jest film Home is where it all begins, który nawiązuje do najważniejszych wartości marki. Poznajemy w nim tajemniczą nomadkę, która jest w trakcie niecodziennej włóczęgi. Film opowiada piękną historię o wolności, niezależności, silnej potrzebie życia po swojemu. Wideo powstało przy współpracy z Marcinem Filipowiczem i Maćkiem Ryterem. Nie pozostaje nic innego, jak tylko przenieść się do tego alternatywnego dla zatłoczonego miasta, wyjątkowego świata BOHO.

HOME IS WHERE IT ALL BEGINS I BOHO – Marcin Filipowicz / Vimeo.

Reżyser: Marcin Filipowicz
Operator: Maciek Ryter
Muzyka: Peter Scharpf
Boho Girl: Dodo Zięba

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

FASHION BIZNES