REKLAMA

Tommy Hilfiger podbije Chiny?

REKLAMA

Marka Tommy Hilfiger, należąca do PVH Corp. ogłasza, że eksperymentalne wydarzenie TOMMYNOW na jesień 2018 odbędzie się 4 września w Szanghaju, w Chinach. Unikalna platforma See Now, Buy Now Tommy’ego Hilfigera będzie stale ewoluować dzięki innowacyjnym i wciągającym treściom cyfrowym połączonym z relacjami w czasie rzeczywistym.

Dzięki temu stanie się atrakcyjna zarówno na żywo – dla osób biorących udział w wydarzeniu, jak i wirtualnie – dla publiczności na całym świecie. Po sukcesach wcześniejszych produkcji – TOMMYNOW DRIVE w Mediolanie wiosną 2018, ROCKCIRCUS w kultowej londyńskiej hali koncertowej Roundhouse jesienią 2017, TOMMYLAND w Los Angeles wiosną 2017 oraz premierowej TOMMY PIER w Nowym Jorku jesienią 2016, Tommy Hilfiger przenosi pokaz TOMMYNOW w region Azji i Pacyfiku.

TOMMYNOW nieustannie podważa reguły przyjęte w pokazach mody i z pasją wprowadza innowacyjne rozwiązania pozwalające angażować jak największą liczbę odbiorców w to globalne wydarzenie – powiedział Hilfiger. Jesień 2018 będzie kolejnym etapem ewolucji naszego eksperymentalnego konceptu, który stanie się jeszcze bardziej intensywnym doznaniem prezentującym kolekcję na jesień 2018 i współpracę z naszym ambasadorem. Po udanych odsłonach w Ameryce Północnej i Europie, z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego sezonu na kolejnym kontynencie.

Pokaz TOMMY NOW na Jesień 2018 będzie prezentacją pierwszej wspólnej kolekcji TommyXLewis zaprojektowanej przez Tommy’ego Hilfigera oraz brytyjskiego kierowcę wyścigowego Formuły 1., czterokrotnego mistrza świata Formuły® oraz globalnego ambasadora marki TOMMY HILFIGER, Lewisa Hamiltona. Dodatkowe kolekcje, w tym elementy HILFIGER COLLECTION dla mężczyzn i kobiet oraz kolekcja kapsułowa TOMMY ICONS, będą również dostępne na wybiegu. Wydarzenie będzie podkreśleniem znaczenia ikon przyszłości w świecie mody, sztuki, muzyki i rozrywki, których potężna energia i wewnętrzny ogień stanowią napęd do działania i inspirację dla nowego pokolenia konsumentów na całym świecie.

>>> Przeczytaj również: Fila na Milan Fashion Week?

Po sukcesie sprzedażowym czterech pierwszych kolekcji z pokazu TOMMYNOW, eksperymentalne show na jesień 2018 będzie kontynuacją autorskiego formatu See Now, Buy Now Tommy’ego Hilfigera. Wszystkie stylizacje obecne na wybiegu będą dostępne w ponad 70 krajach poprzez umożliwiający natychmiastowe zakupy system kanałów sprzedażowych, wliczając w to sklepy TOMMY HILFIGER, platformę online tommy.com oraz media społecznościowe.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES