Co wydarzy się w trakcie tegorocznej edycji BREAD&&BUTTER?

114
źródło: mat. prasowe

Zalando pokazało wczoraj, co znajdzie się w programie trzeciej edycji imprezy BREAD&&BUTTER (B&&B). Zobaczcie sami, co wyjątkowego niemiecka marka przygotowała tym razem.

źródło: mat. prasowe

Pop-Up Stylu i Kultury to wydarzenie, na którym będzie można odkryć najświeższe trendy ze świata mody i muzyki, a także od razu kupić oglądane produkty. Na imprezie, która odbędzie się w dniach 31.08 – 02.09. w przestrzeni Arena Berlin, pojawi się ponad 40 marek. Podczas wczorajszego eventu Carsten Hendrich (VP Creative Lab Zalando) oraz Jolanda Smit (Head of Group Brand Relations Marketing Zalando) zdradzili, jakich marek oraz atrakcji będzie można spodziewać się na właściwej imprezie. Objaśnili oni także koncepcję „Pop-Upu”, dzięki której odwiedzającym łatwiej będzie znaleźć szukane produkty z limitowanych kolekcji. Zapowiedzieli oni również nową stronę Bread&&Butter, która ruszy pod koniec sierpnia jako podstrona zalando.pl, dostępna pod adresem breadandbutter.com.

Po wstępie odbył się panel dyskusyjny, na którym eksperci opowiedzieli, co czeka nas w najbliższych miesiącach w świecie mody i kultury. Głos zabrały osobistości z branży kreatywnej takie jak Jazzelle Zanaughtti aka Uglyworldwide, Elias Riadi znany z programu PAQ, hip-hopowa artystka Kodie Shane oraz Marc Goehring z magazynu 032c. Mówili oni o najświeższych trendach ze świata mody i muzyki, zagadnieniach związanych z płcią, a także tym, w jaki sposób internet wpływa na gust i sposób wyrażania osobowości.

źródło: mat. prasowe

Wpisując się w koncepcję tegorocznej imprezy Bread&&Butter, przestrzeń zapowiadającego ją wydarzenia w berlińskiej dzielnicy Kreuzberg zamieniła się w tętniący życiem pop-up pełen stoisk marek partnerskich takich jak adidas Originals, Carhartt WIP, Columbia, Levi’s®, Pepe Jeans London, Reebok, Vans, Weekday, Wrangler i nie tylko. W strefie MAC Cosmetics goście mogli skorzystać z porad makijażystów marki i poznać najnowsze trendy na przyszły sezon.

Więcej informacji będzie na bieżąco pojawiać się na stronach breadandbutter.com i corporate.zalando.com/breadandbutter, a także na kanałach @breadandbutter na Instagramie i na profilu facebook.com/breadandbutter.

Zobaczcie sami, jak wyglądało wczorajsze wydarzenie:

źródło: mat. prasowe
źródło: mat. prasowe

>>> Zobacz również: Fila na Milan Fashion Week?

ZapiszZapiszZapiszZapisz

ZapiszZapisz