REKLAMA

PROSTO w latach dziewięćdziesiątych. Zobaczcie nową kolekcję

REKLAMA

PROSTO już nie jest takie samo. Marka zmienia swój wizerunek i choć produkt ewoluuje, to nadal ma pazur i moc, z jakiego ją znamy. Lata dziewięćdziesiąte? Czemu nie?! 

Damska odsłona PROSTO to mocna kolorystyka i wyraziste wzory. W kolekcji znajdziemy różnorodne elementy: krótkie topy, ołówkowe spódnice, kurtki bomber, legginsy, dżins, klasyczne t-shirty, a także robiącą furorę w streetwearowych trendach kurtkę sukajan. W tych ubraniach jest i dziewczęcość i seksapil.

PROSTO dla mężczyzn to odsłona najbardziej męskiej strony faceta. Ogromna uwaga została poświęcona detalom: mocne nadruki, naszywki. Wojtek ‘Sokół’ Sosnowski, założyciel marki Prosto, odpowiedzialny za projekt kolekcji postawił na unikalne wzory.

Nową linię promuje film w reżyserii Barta Pogody.

PROSTO Klasyk

materiały prasowe

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

PROSTO

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES