REKLAMA

Rajiv Lal – profesor z Harvardu o przyszłości sklepów stacjonarnych

REKLAMA

Rajiv Lal, profesor najbardziej prestiżowej szkoły biznesowej świata, publikuje książkę, w której próbuje odpowiedzieć na jedno z nurtujących nas dziś pytań: czy sklepy stacjonarne mają przyszłość?

Retail Revolution

Okładka książki Retail Revolution / fot. Courtesy Photo

Książka powstała przy współpracy z innymi wykładowcami: José Alvarez i znanym nam dobrze Danem Greenbergiem. Tym razem publikacja ma o wiele bardziej biznesowy (niż psychologiczny) charakter. To aż 415 stron analizy wyzwań, jakie mają przed sobą sprzedawcy stacjonarni, posiadający dużo więcej możliwości w porównaniu do swoich internetowych konkurentów.

Lal przede wszystkim wskazuje na zagrożenia, jakie niesie za sobą nowoczesny sposób robienia zakupów. Podstawowym krokiem jest ich rozpoznanie, a następnie obranie jednej z trzech dróg: “zwiniecie żagli, specjalizacja i zmniejszenie powierzchni lub całkowita reinkarnacja z urozmaiconą ofertą”.

Zapraszamy na polską stronę Harvard Business Review po więcej publikacji w tej tematyce, a na polską wersję Retail Revolution czekamy.

Autor: Urszula Wiszowata

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES