Salon Sizeer

Polska sieć Sizeer rozwija się na kolejnych zagranicznych rynkach Europy

REKLAMA

Sizeer, od blisko 9 lat, dynamicznie rozwija się na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie sieć salonów multibrandowych ma ponad 120 sklepów w całej Europie (w Polsce, Czechach, Niemczech, na Słowacji, Litwie, Łotwie) i sukcesywnie kontynuuje ekspansję w tym regionie.

Oferta Sizeera obejmuje najpopularniejsze streatwearowe marki świata. Obok produktów z logo Nike, Adidasa, Pumy, Reeboka, Umbro, w salonach sprzedawane są też te Timberlanda i Lacoste. Ponieważ grupą docelową sieci są młode osoby w wieku 15-25 lat, które prowadzą intensywne życie w świecie wirtualnym, działania marki skupiają się wokół akcji w szeroko pojętym digitalu.

Wszystkim działaniom firmy przyświeca hasło przewodnie – Respect Your Shoes, które idealnie podkreśla jej streetwearowy charakter. Sizeer w 2016 roku rozpoczął kampanię reklamową pod tym samym sloganem, którą konsekwentnie prowadził również w następnym roku. Na bohatera akcji, przygotowanej przez Marketing Investment Group wspólnie z Papaya Films, producenci wybrali znanego dziennikarza Briana Scotta. 

Sizeer ma na swoim koncie więcej udanych akcji. Najpopularniejszy do tej pory okazał się webturniej Adidasa z udziałem Maffashion. Przez pierwsze dwie godziny transmisji zasięg organiczny wyniósł blisko 600 tys. użytkowników i wygenerował 204 tys. wyświetleń. Wydarzenie promowało wprowadzenie nowych modeli butów Adidas Tubular do sieci. Poza tym multibrand organizuje niestandardowe akcje specjalne, jak Atnichallenge z marką Puma – do wygrania było wówczas 100 podwójnych biletów na koncert Rihanny.

Właścicielem marki Sizeer jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Confront, Feewear, a także właściciel sieci sklepów 50 style, up8 i Symbiosis.

Autor: Kinga Białek

Tagi

Sizeer

Newsletter

FASHION BIZNES