noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Philipp Plein oficjalnie otwiera butik w Warszawie

Philipp Plein oficjalnie otwiera butik w Warszawie

REKLAMA
noSlotData

Salon Philippa Pleina to nowy punkt na mapie Warszawy. Projektant od lat odnosił ogromne sukcesy na polskim rynku odzieży luksusowej, a zainteresowanie brandem potwierdzały wysokie zyski sprzedaży z e-commerceu i sklepów multibrandowych. Otwarcie butiku w lutym było kolejnym krokiem w rozwoju jego marki w Polsce. Z tej okazji 2 czerwca w salonie odbędzie się event, na którym Philipp Plein pojawi się osobiście.

Jestem naprawdę szczęśliwy, że mogę ogłosić współpracę pomiędzy Moliera 2 a grupą Philipp Plein. Konsolidacja obecności marki w handlu detalicznym na rynku polskim jest naszym celem strategicznym, który wyznaczyliśmy sobie w 2021 r. wraz z Elisą Lubinski, która odpowiada za globalny handel detaliczny oraz franczyzy i moim doradcą ds. zarządzania Carmine Rotondaro jesteśmy bardzo dumni, że udało nam się to osiągnąć” – powiedział projektant.

Philipp Plein zasłynął w świecie mody wyrazistymi projektami, łączącymi w sobie elementy przepychu i surowości. Jego kreacje noszą je m.in. Kylie Jenner, Bella Hadid oraz Sophia Richie. Pierwszy polski butik wystrojem nawiązuje do modowych kolekcji marki Philipp Plein. Wnętrze jest dalekie od minimalistycznych rozwiązań, za to zaskakuje pomysłami, inspiruje rozwiązaniami i fascynuje przepychem. 

Projektant, który dba o prestiżowe lokalizacje swoich butików, zdecydował się otworzyć salon w samym sercu Warszawy, na placu Trzech Krzyży. W lokalu o powierzchni 200 metrów kwadratowych dostępne są aktualne kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Butik czynny jest już od lutego, a oficjalne otwarcie salonu odbędzie się 2. czerwca. Gościem wieczoru będzie sam Philipp Plein, który specjalnie na tę okazję przyleci do Polski.

Philipp Plein – historia marki

Philipp Plein urodził się w Monachium w Niemczech. Karierę projektanta rozpoczął od tworzenia mebli, które szybko zdobyły uznanie branży wnętrzarskiej i trafiły na międzynarodowe targi. Pomysł, by zająć się modą narodził się spontanicznie – Plein wykorzystał resztki materiałów z produkcji mebli do uszycia skórzanych torebek i akcesoriów. Kiedy w 2003 roku został poproszony o zaprojektowanie dla marki Moet & Chandon salonu na niemieckie targi, zdecydował się dołączyć do sprzedaży swoje akcesoria. W ciągu jednego dnia zrobił na nich ponad 100 tys. euro, a rok później założył własną markę modową. 

Dziś Philipp Plein posiada salony na całym świecie, a główną siedzibą jego firmy znajduje się w Lugano. Projektant wyróżnia się nietypowym podejściem do biznesu i odwagą w stawianiu kolejnych kroków. Jest bezkompromisowy i konsekwentny w kreowaniu swojego wizerunku, co więcej – nie boi się kontrowersji. Pokazy mody, które urządza, niezmiennie zaskakują jego nowatorskim podejściem do przestrzeni wybiegowej.

Kolekcję na wiosnę-lato 2022 zaprezentował w filmie „Night Fox”, który powstał we współpracy ze światowej sławy fotografem i videoreżyserem Stevenem Kleinem. Projekcja została premierowo pokazana w jednym z budynków w Mediolanie, a na potrzeby pokazu jego wnętrza pokryto graffiti i przerobiono na salę projekcyjną, bar i parkiet taneczny. Produkty promowane podczas tego wydarzenia są dostępne w warszawskim butiku Phillipa Pleina na Placu Trzech Krzyży.

>>> Przeczytaj też: Prawdziwy raj dla miłośników mody. Sylwia Romaniuk stworzyła miejsce, którego jeszcze w Polsce nie było

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES