REKLAMA
Nowa identyfikacja wizualna Moliera2 

Nowa identyfikacja wizualna Moliera2

REKLAMA

Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Multibrand wychodzi naprzeciw zmieniającym się wymaganiom Klientów oraz obecnym trendom w designie. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.  

Moliera2 zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Czarny, nowoczesny logotyp, odświeżona, elegancka strona internetowa Moliera2.com, designerskie torby papierowe oraz odmieniona paleta kolorystyczna – wszystkie zmiany wizerunkowe są podyktowane nowymi potrzebami Klientów oraz wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu.

Rebranding Moliera2

Moliera2 już teraz jest liderem na polskim rynku sprzedaży dóbr luksusowych dla wymagających i podążających z duchem czasu. Rebranding ma być punktem wyjściowym do umocnienia tej pozycji oraz osiągnięcia tego samego statusu w całej Europie Środkowo-Wschodniej. 

Luksus, nowoczesność,  zgodność z najnowszymi trendami – to główne cechy nowej identyfikacji wizualnej Moliera2. Pracę nad rebrandingiem zaczęliśmy w grudniu 2021 r. i to właśnie dzisiaj możemy pochwalić się jej efektami. Każdy element został zaprojektowany przez zespół Moliera2, ponieważ to my najlepiej wiemy, kim są nasi Klienci i co chcemy osiągnąć w przyszłości.
To doskonały punkt wyjściowy do dalszego rozwoju

– mówi Magda Janowska, Fashion Buying, Marketing and PR Director

Moliera2 to miejsce pełne niebywale bogatej palety stylów i kreatywności projektantów, którzy każdego sezonu proponują wyjątkowe kolekcje zgodne z trendami wprost z wybiegów w Paryżu, Mediolanie, Nowym Jorku czy Londynie. W swoim portfolio ma ponad 350 legendarnych brandów takich jak Manolo Blahnik, Isabel Marant, Christian Louboutin, Paco Rabanne czy Amina Muaddi

Najnowsze, luksusowe kolekcje już teraz dostępne są w siedmiu salonach Moliera2 oraz w monobrandowym salonie Philipp Plein zlokalizowanych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym Moliera2.com.

Przeczytaj też: “One Item. Many Stories.” – Moliera2 prezentuje nową kampanię na jesień-zimę 2022/23

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES