Modowe współprace, o których (prawdopodobnie) nie mieliście pojęcia

O tym, że showbiznes i moda się przenikają chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Celebryci wprost uwielbiają przebierać się wyłącznie na potrzeby ścianek, najlepiej ubrani od stóp do głów w markowe rzeczy. Jak się jednak okazuje, barwne stylizacje to za mało. Polskie celebrytki chcą projektować!

Gwiazda czy projektant?

Kilka z nich „zrealizowało” już to marzenie. Nie, nie łudzimy się, że polskie gwiazdy same zaprojektowały swoje kolekcje – od pierwszych szkiców, przez wybór materiałów, aż po doprowadzenie projektu do etapu produkcji.  Ich rolą było raczej „zainspirowanie” zespołu kreatywnego do pracy nad projektem specjalnym, nadzór nad jego przebiegiem lub wręcz wyłącznie użyczenie własnego nazwiska – by przyciągnąć klientelę. Bo w końcu o biznes tutaj chodzi. Tylko w tym roku powstało co najmniej kilkanaście projektów modowo-urodowych, w które zaangażowani byli polscy celebryci. Czy rentownych? Oficjalne dane pozostają tajemnicą, patrząc na zdjęcia możemy się tylko domyślać reakcji klientów.

Patriotic Lady x Basia Kurdej-Szatan

Kurdej-Szatan, celebrytka, której popularność przyniosła seria reklam telefonii komórkowej swoje siły w projektowaniu miała szanse sprawdzić pracując nad kolekcją dla marki Patriotic specjalizującej się w odzieży miejskiej.

W kolekcji dominuje styl sportowy – są spodnie z lampasami, dresowe sukienki, kolorowe bluzy oraz t-shirty. Każdy z dropów utrzymany jest w innej kolorystyce – raz są to pastele, raz elegancka czerń.

Włożyłam dużo serca, każdy detal był ważny i to pierwszy mój taki projekt – wyznała Kurdej-Szatan portalowi party.pl.

https://www.instagram.com/p/By-y7YwIqQf/?utm_source=ig_web_copy_link

Sugarfree x Sandra Kubicka

Modelka, celebrytka, tancerka, a ostatnio także projektantka. Sandra Kubicka podjęła się współpracy z marką Sugarfree kojarzoną głównie ze „słodkimi” sukienkami „jak z Instagrama”.

Kolekcje marki bazują na sprawdzonych i lubianych rozwiązaniach. Są kwiaty, falbany, trochę koronki. Jednym słowem bardzo kobieco i sexy. Na tym tle kolekcja promowana przez Sandrę Kubicką zdecydowanie wyróżnia się elegancją. Motywem przewodnim są oczywiście sukienki – długie, z lejących, połyskujących tkanin lub krótkie, „przy ciele”, stylizowane z długimi kozakami (tworząc obecnie najpopularniejszy look Instagrama). Rodzynkiem w kolekcji jest garnitur – prosta marynarka i wąskie spodnie.

Mimo dość „wieczorowego” odbioru projekty promowane przez Kubicką nadają się do noszenia także na co dzień.

https://www.instagram.com/p/B4CVzYBhTnY/?utm_source=ig_web_copy_link

Małgorzata Rozenek x La Millou

Perfekcyjna Pani Domu dba o to by dom i otoczenie wokół zawsze było, cóż – perfekcyjne. Być może stąd narodził się pomysł na współpracę z marką produkującą akcesoria dla najmłodszych. La Millou to firma, która co jakiś czas wypuszcza kolekcje, które promują celebryci. Wśród zaproszonych gwiazd znaleźli się m.in. Anna Mucha, Katarzyna Zielińska czy Sonia Bohosiewicz.

Kolekcja pod nazwą „Lady Peony” firmowana nazwiskiem Małgorzaty Rozenek, która ukazała się w tym roku to poduszki, pościele, torby, szlafroki itp. we wzór ulubionych przez Perfekcyjną Panią Domu peonii. Słodka, pastelowa kolekcja ze zdjęć przekonuje – nie tylko najmłodszych.

https://www.instagram.com/p/BvOap8FFwwP/?utm_source=ig_web_copy_link

Małgosia Socha x Monnari

Tej gwiazdy chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Ilość projektów, którym poświęca się Małgorzata Socha jest zadziwiająca, stąd kolejny z nich – kolekcja ubrań dla marki Monnari – w gruncie rzeczy nie dziwi. Aktorkę, która dobrze czuje się zarówno na wielkiej scenie, jak i małej imprezie dla dzieci, Polki wprost uwielbiają. Podejmując współpracę z Sochą Monnari zapewniło sobie – może nie stałą, ale z pewnością chwilową obecność na mediach społecznościowych influencerek i blogerek oraz w magazynach modowych.

Kolekcja sygnowana przez aktorkę to tak naprawdę „mini-szafa”. Odzwierciedlenie tego, co każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie. Dobrze skrojona marynarka w stonowanych kolorach, rozszerzane spodnie – idealne jako „modowy” element looku do pracy, ekstrawaganckie sukienki oraz spódnice na dzień we wzór pantery i zebry, czy cekinowy top na wieczór. Do tego klasyczny płaszcz, ciepłe swetry – jako uzupełnienie stylizacji, luźne bluzy dresowe i sportowe spodnie, a także „wywrotowe”, drapieżne buty. Połączenie mody i codziennego życia – a czy to nie do tego dążą klientki?

https://www.instagram.com/p/B2B7oKMoqg0/?utm_source=ig_web_copy_link

Julia Wieniawa dla NA-KD

Online’owa sieciówka NA-KD rozwija się w naszym kraju z prędkością światła. O tym, że dla NA-KD Polska to ważny rynek świadczyć może druga już kolekcja, którą NA-KD stworzyło „pod okiem” Julii Wieniawy.

Kolekcja mocno wpisuje się we wszechobency trend jakim jest streetwearowy minimalizm, a w przypadku kolekcji promowanych nazwiskiem Wieniawy– z nutką kobiecości.

O ile starsza klientela niekonieczne musi kojarzyć Julię Wieniawę, o tyle młodsze klientki rozpoznają gwiazdę błyskawicznie i w takim samym tempie kupują to, co ich idolka wypromuje. Sukces kolekcji Wieniawy murowany?

Maffashion x Douglas

Maffashion to jedna z najciężej pracujących polskich blogerek. Dopiero co świat obiegła informacja o jej kolekcji dla Aliexpress, a światło dzienne ujrzał kolejny projekt Julii Kuczyńskiej. Co prawda to współpraca w kategorii uroda, ale za to z przedstawicielką branży mody. Sieć perfumerii Douglas i Maffashion ogłosiły właśnie projekt kosmetyczny – Make-up Boxy by Maffashion. Blogerka podjęła się współpracy nad kosmetycznymi zestawami do makijażu – na dzień (City look) i na wieczór (Glamour).

Zestawy, w których znajduje się – w zależności od wersji – żel do brwi, rozświetlacz i błyszczyk lub – w opcji wieczorowej – paleta cieni, pomadka i maskara, dostępne są w perfumierach Douglas jako kolekcja limitowana.

Przeczytaj również >>> Co robią marki odzieżowe, aby dostać się do Twojego portfela

Newsletter

FASHION BIZNES