PODCASTY MODOWE: SHOWROOM.PL nawiązuje współpracę z Okuniewską

382
mat. prasowe SHOWROOM

SHOWROOM.PL rusza z serią rozmów pod tytułem „Dziewczyny z sąsiedztwa”. Poprowadzi go Joanna Okuniewska, autorka popularnych podcastów „Tu Okuniewska” oraz „Moje przyjaciółki idiotki”. Podcast jest częścią platformy komunikacyjnej kampanii „Mamy tyle wspólnego”, wokół której skupiają się działania prowadzone przez SHOWROOM.

W każdą środę rano będą publikowane nowe odcinki formatu. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” wystąpią głosy znane i nieznane, dziewczyn pracujących i matkujących, starszych i młodszych. Każda z nich może mieć inne doświadczenia lub opinie, ale wszystkie pragną tego samego: kochać i być kochaną, czuć się bezpiecznie i samej decydować o swoim szczęściu.

Chcemy pokazać, że kobiety mogą się bardzo różnić, ale jest wiele płaszczyzn, na których mogą się porozumieć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tworzenie własnego podcastu. Wierzę w ten format dotarcia do naszych konsumentek, chcemy budować wizerunek marki bliskiej kobietom, a podcast, zważywszy na profil słuchacza i jego stopień utrzymania uwagi, jest do tego idealnym medium. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” będziemy prowadzić rozmowy o inspiracjach, pragnieniach, wyzwaniach i radości z bycia kobietą – mówi Anna Waśko, Head of PR & Brand w SHOWROOM.

Pierwszy odcinek „Dziewczyny z sąsiedztwa” jest dostępny m.in. na Spotify, Apple Podcasts, kanale SHOWROOM na YouTube. Gościem pierwszego odcinka jest Natalia Kusiakinfluencerka od lat pracująca w mediach, niegdyś warszawska DJ-ka, a przede wszystkim niezwykle inspirująca osoba, która aktywnie podróżuje po świecie i zaraża swoimi pasjami.

>>> Przeczytaj również: SHOWROOM.PL przechodzi transformację i startuje z kampanią „Mamy tyle wspólnego”