SHOWROOM.PL przechodzi transformację i startuje z kampanią „Mamy tyle wspólnego”

207

Po 7 latach na rynku SHOWROOM.PL największy i najbardziej rozpoznawalny polski sklep internetowy z modą niezależną przechodzi transformację. Prócz lokalnych projektantów na stałe zagościły marki komercyjne oraz produkty vintage.

Komunikację zmian rozpoczyna kampania Mamy tyle wspólnego. Jej celem oraz działań strategicznych jest ukazanie różnych wzorców kobiecości, bez ich wartościowania. Odwołując się do tęsknoty za wspólnotą kobiecą, hasła pokazują, jak wiele Polki łączy. Idea kampanii to efekt pracy zespołu kreatywnego SHOWROOM, autorem zdjęć jest Marcin Kempski (Ilikephoto Group), za dyrekcję artystyczną odpowiada Bartłomiej Walczuk (OSOM Studios).

Korzystając z raportu o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018), zespół SHOWROOMu znalazł najciekawsze punkty wspólne, które wytyczyły oś komunikacji. Kampania opowiada o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Ich różnorodność podkreśla aspekt wizualny kampanii: do projektu zostały zaproszone kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na rożnych etapach życia.
Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, ich potrzeby są takie same: chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.

Ta opowieść o kobiecości ponad podziałami zainspirowała SHOWROOM do stworzenia platformy przyjaznej i bezpieczniej, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na stronie regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m. in. cykl reportaży: Dziewczyny z sąsiedztwa- o kobietach, które prowadzą różny tryb życia, mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i są integralną częścią lokalnego krajobrazu. W listopadzie startuje seria podcastów na Spotify: Two girls talking- godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi kobietami, jak z przyjaciółką na kanapie.

Fuzja oferty SHOWROOM i miinto na polskim rynku pod szyldem SHOWROOM, to przede wszystkim zmiana strategii asortymentowej. Dziś na showroom.pl dostępni są nie tylko lokalni projektanci, ale także marki komercyjne, eko, vintage i luksusowe. Pomimo tak dużych zmian wartości brandu pozostają niezmienne: wyjątkowa moda dla kobiet, które cenią jakość i oryginalność, w różnym stylu, rozmiarze i na różną kieszeń.

>>> Przeczytaj również: Najpiękniejsze biuro w Warszawie? Odwiedzamy Showroom.pl