Najpiękniejsze biuro w Warszawie? Odwiedzamy Showroom.pl

274

Po połączeniu Showroom.pl ze skandynawskim Miinto w marcu tego roku, platformy stały się jednym z najsilniejszych graczy na polskim rynku modowym. Teraz współpracownicy przenieśli się do specjalnie stworzonej dla ich potrzeb nowej przestrzeni biurowej.

Hoża 51 to dawna fabryka serów, a dziś miejsce spotkań wielu firm i artystów. Znajdziecie tu m.in. galerie sztuki, fabrykę pianin, kawiarnię, studio tatuażu czy nawet sklepy vintage. Zespół Showroomu pracował w tej przestrzeni od kilku lat. Team Miinto z kolei, wprowadził się na Hożą z Mordoru. Dziś, zarówno Miinto jak i Showroom stanowią już jeden zespół i wspierają zarówno lokalny Showroom.pl jak i globalne Miinto.

„Biuro znajduje się w jednej z najfajniejszych warszawskich lokacji. Zależało nam, aby wykorzystać industrialny klimat przestrzeni zachowując jej oryginalne elementy konstrukcyjne np. ściany z czerwonej cegły czy stalowe filary dzielące nasz open space, w którym aktualnie pracuje ponad 100 osób. W trakcie renowacji, wraz z duchem upcyklingu, wykorzystaliśmy odpady remontowe i tak: nasz bar w przestrzeni kuchennej to konstrukcja drewniana z desek po drzwiach czy tablice informacyjne to kraty, które kiedyś rozdzielały salki”, dowiadujmy się od Kasi Wosiek, Dyrektor Zarządzającej Showroom.pl

Hoża 51 to przestrzeń kreatywna, którą łączy historię z nowoczesnymi detalami. Nasze biuro przyozdabiają plakaty wszystkich grafików, którzy z nami współpracowali np. Dawida Ryskiego czy Oli Niepsuj.

„Oprócz tego surowość miejsca przełamują ikoniczne fotele z czasów PRL w strefach chillout i setki roślin rozstawione od samego wejścia do Hożej 51. Osiągnęliśmy klimat biura, w którym po prostu miło spędzasz czas”, dodaje Kasia.

>>> Czytaj również: Skandynawskie Miinto kupuje platformę Showroom.pl

Do ciekawszych inicjatyw w firmie należą wspólne śniadania w piątkowe poranki, gdzie ponad 110 pracowników siada przy wspólnym stole i na chwilkę zapomina o pracy. Interesującym pomysłem jest bibliotek Miinto i Showroom, do której każdy dołożył swoją cegiełkę wybierając ulubioną pozycję książkową.

W przestrzeni nie zabrakło miejsca na chill-out room gdzie znajdziecie stół do piłkarzyków czy wygodne sofy i telewizor.

To dopiero początek zmian a niesamowite biuro to ułamek tego co za chwilkę zobaczymy na platformie. Juz dziś asortyment sklepu wzbogacił się o produkty luksusowego vintage i najlepszych skandynawskich marek. Kolejna odsłona platformy już 16 października. Stay tuned.

>>> Czytaj także: Showroom.pl rozszerza asortyment o luksusowe produkty vintage

>>> Przeczytaj również: #CareerMonday: Czy londyńskie biuro Selfridges to idealna przestrzeń do pracy?