Maffashion zaprojektowała kolekcję dla AliExpress

1330
instagram.com/maffashion_official

Sukces AliExpress na polskim rynki nikogo nie dziwi. Platforma, która do tej pory poruszała się w segmencie „dużo i tanio” teraz robi krok w kierunku fashionistek. Maffashion zaprojektowała mini kolekcję dla chińskiego giganta.

View this post on Instagram

Ten pomarańczowy kolor, pojawia sie tu nie bez powodu… Kolejny projekt i kolejne wyzwanie! Wcześniej nic Wam nie mówiłam, ale nadszedł ten czas. Otóż juz niebawem odbędzie się kolejna edycja Fashion Flesz Night. To modowe wydarzenie podczas którego będzie można zobaczyć pokazy topowych polskich projektantów. Zaprezentowane zostaną specjalnie stworzone na ten wieczór kolekcje oraz, uwaga… na wybiegu pojawi się mini kolekcja @aliexpress przy której tworzeniu miałam okazję współpracować. Projekty są już niemal gotowe (stres). Nie mogę się doczekać całej imprezy. @aliexpress @fleszmag ▶️ Mam też dla Was niespodziankę w postaci 3 podwójnych zaproszeń na to wydarzenie (wraz z pokryciem kosztów transportu oraz noclegiem). Aby je zdobyć należy w komentarzu odpowiedzieć na pytanie „co najbardziej lubicie się w modzie”. Spośród wszystkich komentarzy wybiorę te najbardziej kreatywne, ale też będę zwracać uwagę na poczucie humoru. Macie czas do środy do końca dnia, a w czwartek ogłoszę wyniki ? Regulamin znajdziecie tutaj: https://link.do/ySEuT ➡️Aby atrakcji nie było za mało… Mam też dla Was drugą niespodziankę. Przy zakupach na platformie AliExpress wpisując kod „MAFFASHION” otrzymacie 13% zniżki – promocja obowiązuje do 30 września i jest częścią „Tygodnia znanych marek”. Ogólnie AliExpress zazwyczaj honoruje zniżkami wyłącznie nowych użytkowników, ale w moim przypadku zrobiła wyjątek, także zarówno ci, którzy mają już konto, jak i nowi użytkownicy mogą skorzystać z kodu. Udanych zakupów! I dooooo zobaczenia!

A post shared by JULIA KUCZYŃSKA (@maffashion_official) on

Influencerzy projektantami

Fakt, że influencerzy prześcigają się wzajemnie w zakładaniu marek modowych już nikogo nie dziwi. Obserwatorzy chętnie kupują tzw. merch swoich ulubionych twórców. Bluzy i t-shirty z nickiem infuencera są szczególnie uwielbiane przez fanów Youtube’a. Autorskie marki odzieżowe to z kolei działka instagramowych influencerek. W Polsce największą popularność zdobyły marki Jessici Mercedes i Kasi Tusk.

Zobacz również: Wyjątkowe marki założone przez europejskie influencerki

Popularny jest również zabieg wypuszczania przez firmy modowe linii zaprojektowanych przez znane twarze. Swoją kolekcję ma na koncie np. Julia Wieniawa, która od dłuższego czasu współpracuje z NA-KD. Nie próżnuje również Maffashion, która tworzyła już m.in. t-shirty dla Gatta. Teraz blogerka podjęła kolejną, zaskakującą kolaborację. Influencerka zaprojektowała linię ubrań dla… AliExpress!

Made in China na Instagramie

Jednym AliExpress kojarzy się z szaleństwem zakupów, a drugim – kopalnią tanich gadżetów Made In China. Faktem jest, że można tam kupić dosłownie wszystko – od elektroniki, przez podróbki znanych marek aż po ubrania. Gorszej lub lepszej jakości. Chińska platforma co roku organizuje „Tydzień znanych marek”. Promocja skupia się na sprzedaży ubrań od projektantów z różnych krajów. W Polsce ambasadorką akcji została Maffashion.

Co ciekawe, chińskie marki już od dawna stosują strategię influencer marketingu. Najczęściej celem są jednak blogerzy, youtuberzy i instagramerzy o mniejszych zasięgach. Nie przebierają oni w ofertach PR-owych i chętnie robią reklamę bez wynagrodzenia w formie pieniędzy. Często wystarcza paczka z darmowymi produktami. Po takie rozwiązanie sięgają m.in. Shein i Zaful.

View this post on Instagram

Hard day. Ugh. :(

A post shared by Madison Rose⚡️ (@madisonshaffer) on

Maff x Ali

AliExpress poszło jednak o krok wyżej i podjęło współpracę z Maffashion, która zaprojektowała dla platformy minikolekcję ubrań. Blogerka pochwaliła się kolaboracją na Instagramie ogłaszając przy okazji, że linia zostanie zaprezentowana 3 września na tegorocznym Flesz Fashion Night. AliExpress jest oficjalnym partnerem wydarzenia.

instagram.com/maffashion_official

Maffashion nie zdradziła zbyt dużo szczegółów na temat kolekcji. Wiadomo jednak, że głównym motywem będzie pomarańcz, który jest kolorem charakterystycznym dla AliExpress. Dodatkowo, ubrania zostaną „ozdobione”… sporym logo chińskiej platformy. Ten zabieg dla jednych może być gratką, a dla drugich absolutną pomyłką. Czy ubrania ze znakiem towarowym chińskiej internetowej hurtowni to już nowe oblicze logomanii?

Zobacz również >>>