REKLAMA

“Mieć czy być – po co nam marki luksusowe?”

REKLAMA

Według KPMG mamy w Polsce 1,4 mln konsumentów zamożnych (zarabiających miesięcznie powyżej 7,1 tys. zł brutto). Dobra koniunktura i dynamicznie rosnące płace sprawiły, że ich liczba ciągle rośnie. Czy ten trend się utrzyma?

Dzisiejszy odcinek nagrywaliśmy zanim na świecie pojawiła się pandemia, która totalnie sparaliżowała nasze życie. Kiedy umawiałem się na tę rozmowę – ani ja, ani mój gość – nie spodziewaliśmy się, że sprawy przybiorą tak bardzo niespodziewany obrót. Myślę jednak, że temat naszej rozmowy – po co nam marki luksusowe? – zwłaszcza dzisiaj, jest szczególnie aktualny.

Gościem odcinka jest Agnieszka Smektała – absolwentka stołecznej SGH i Bocconi w Mediolanie, która przez osiem lat pracowała dla największego koncernu dóbr luksusowych na świecie LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy w Londynie, Pradze i Warszawie. Teraz w ramach własnej firmy INZPIREA oferuje usługi edukacyjne i kreatywne dla biznesu.”

Posłuchajcie podcastu “Mieć czy być – po co nam marki luksusowe?” Mariusza Chrapko

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://mariuszchrapko.com/po-co-nam-marki-luksusowe/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES