REKLAMA

“Marketerzy nie doceniają TikToka. To już nie jest platforma dla dzieci”

REKLAMA

W tym roku liczba pobrań TikToka wzrosła o 96 proc. w stosunku do 2019 r. Użytkownicy tej aplikacji średnio sprawdzają ją 1-3 razy dziennie i używają jej przez 52 minuty. Zdecydowana większość obecnych na TikToku influencerów uważa, że aplikacja jest dobrym, ale wciąż niedocenianym, narzędziem do promocji produktów i usług. Akcje organizowane w tej aplikacji przez marki przynoszą duży odzew, czego przykładem jest Guess

[…] Początkowo aplikacja była skierowana do Generacji Z (urodzeni po 1993 r.), ale ostatnio można zauważyć wzrost jej popularności we wszystkich grupach wiekowych.

Zdaniem Davide’a Aniki, który ma 211 tys. followersów na TikToku, marki, które chcą współpracować z influencerami powinny upewnić się, że stworzona przez nich społeczność jest odpowiednia dla ich produktu oraz nawiązać dłuższą współpracę z twórcą treści, aby obserwujący go zobaczyli produkt czy usługę wiele razy. TikTok został pobrany ponad 2 mld razy na całym świecie, a w I kwartale 2020 r. miał 315 mln instalacji, czyli więcej niż jakakolwiek aplikacja w ciągu trzech miesięcy. Największym rynkiem dla TikToka są Indie, w którym aplikacja miała 611 mln pobrań (30,3 proc. wszystkich pobrań aplikacji)” – Wirtualne Media

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marketerzy-nie-doceniaja-tiktoka-to-juz-nie-jest-platforma-dla-dzieci”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

TikTok

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES