noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Louis Vuitton NFT

Luksusowa marka oferuje wirtualną walizkę za 39 tys. euro, której … nie można odsprzedać

REKLAMA
noSlotData

Marka Louis Vuitton zaprezentowała nową inicjatywę NFT, obejmującą jedno z jej kultowych akcesoriów podróżniczych. W ramach kampanii „Via”, globtroterzy mają szansę zakupić ekskluzywną walizkę NFT o wartości 39 000 euro, która odblokuje szereg luksusowych korzyści.

Odchodząc od swojego wcześniejszego, gamifikowanego podejścia do NFT, Louis Vuitton skupi się teraz na zaawansowanym wykorzystaniu tej technologii. Marka wyprodukuje ograniczoną liczby cyfrowych akcesoriów modowych z serii „Treasure Trunk”, która zadebiutowała 160 lat temu. Jednak ci, którzy zdecydują się zapłacić oszałamiającą cenę 39 000 euro, otrzymają wykonanego na zamówienie fizycznego bliźniaka walizki, a także szereg przyszłych korzyści.

Co ciekawe, po zdobyciu NFT, Louis Vuitton nałoży na Treasure Trunk status „Soul-Bound”. Uniemożliwi on jej posiadaczom sprzedaży na rynku wtórnym.

Aby wziąć udział w akcji, fani marki z uczestniczących regionów (USA, Wielka Brytania, Kanada, Francja, Japonia, Australia i Niemcy) mogą zgłosić swoje zainteresowanie na oficjalnej stronie internetowej 8 czerwca. Następnie 14 czerwca Louis Vuitton zaprosić wybranych kandydatów do uzyskania dostępu do prywatnej strony internetowej, przed wystawieniem zaproszenia do zakupu jednego z NFT 16 czerwca.

To kolejne podejście luksusowej marki do NFT. W 2021 roku dom mody Louis Vuitton świętował 200. urodziny swojego założyciela. Z tej okazji zaprezentowano grę Louis: The Game z elementami metaversum. Odwiedzającym zaproponowano znalezienie 30 NFT ukrytych w różnych lokalizacjach.

Przeczytaj również: Czym są NFT w modzie i jak na nich zarobić? Podpowiadamy, jak zainwestować!

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES