KURS: jak wykreować produkt, który pokocha Klient i policzyć swój biznes tak, aby się opłacał

573
Fot. pexels

Architektura marki modowej 360 

Akademia Prawa i Biznesu Mody zaprasza na pierwsze szkolenie w roku akademickim 2019/20. Zaczynamy intensywnie bo będziemy liczyli biznes a następnie stworzymy do niego strategię komunikacji. Zajęcia poprowadzą Ania Jurgaś, była redaktor naczelna magazynu „Glamour” i Diana Okular, Product Office Director CCC a wcześniej Country Manager Nk-ed.

Opis szkolenia 

Dla kogo? Dla osób, które mają lub zamierzają mieć własną firmę modową. Dla osób, które pracują w firmach modowych. Dla studentów PR i marketingu, projektowania ubioru lub biznesu modowego.CelNauka budowania marki modowej. Od pomysłu, przez strategie do marketingu i promocji – wszystkie aspekty tworzenia brandu modowego od podstaw.

Program HIGHLIGHTS:

  • Od pomysłu do produktu – czy każdy pomysł może być produktem,
  • Mapa marzeń – jak zmapować swój pomysł,
  • Podstawy design thinking w tworzeniu produktów,
  • Zarządzanie projektem czyli sposób na skuteczny start-up,
  • Najważniejsze składowe pozycjonowania marki modowej,
  • Zasady storytellingu i dlaczego warto je stosować w tworzeniu marki,
  • Klasyczny marketing – co działa a co nie,
  • Misja, cel, konsument – złote klucze do spójnej i efektywnej komunikacji modowej,

MODELE BIZNESOWE – JAKI WYBRAĆ KIERUNEK, ABY ZARABIAĆ

  • Podstawowe KPI dla biznesu modowego (ze szczególnym uwzględnieniem start-upu oraz online)
  • Uproszczony P&L, czyli jak w prosty sposób policzyć czy i kiedy zarobimy
  • Modele biznesowe dla marki modowej / omówienie, kalkulacja dla 5 business case’ów

BIZNES PLAN

  • Jakim rodzajem biznesu jesteś/będziesz?
  • Wybór odpowiedniego modelu biznesowego.
  • Asortyment i skala działania.
  • Wyróżnienie własnego biznesu spośród innych.
  • Fundamenty
  • Sprzedaż
  • Planowanie finansowe.
  • Wybór odpowiednich produktów i metod ich promowania. 
  • Plan marketingowy.
  • Rozpoznanie rynku.
  • Stworzenie planu marketingowego.
  • Mierzenie najważniejszych KPI i optymalizacja.
  • Podsumowanie w liczbach, wnioski.

WYKŁADOWCY

Anna Jurgaś

Była redaktor naczelna magazynu Glamour. Swoją przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping.

Wychowana w czasach królestwa printu, dzisiaj bardzo aktywna użytkowniczka nowych mediów. Obok wielkiej miłości do mody deklaruje słabość do socialmediów, mody, podróży, dobrego jedzenia (czyli wszystkiego co da się dobrze sfotografować). Jest mamą, co uważa za swoje największe wyzwanie.

Diana Okular

od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat – z e-commerce.

Absolwentka  Uniwestytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji. 

Następnie  w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o’Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak „BITWA STYLISTÓW” czy „PROJEKT PACKSHOT”.

W ubiegłym roku dołączyła do zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiada za operacje własne Allegro w zakresie mody.

APLIKUJ TUTAJ