REKLAMA

KURS ONLINE: Jak tworzyć by zarabiać. Strategia marki w rozwoju firmy

REKLAMA
REKLAMA

Oprócz merytorycznej wiedzy na co dzień, proponujemy Wam serie kursów i szkoleń, które mają odmienić pracę Twojej firmy i lub Twojego zespołu. Tym razem mowa o skutecznej sprzedaży. Jak się okazuje, nikt nas tego nie uczy: jak tworzyć by zarabiać! Teraz także dostępny online.

DLA KOGO

Szkolenie jest dedykowane osobom, które prowadzą działalność w branży modowej lub myślą o założeniu własnej marki.

Osobom, które reprezentują działy handlowe lub są przedstawicielami brandów lub firm odzieżowych. Osobom wspierającym rozwój firmy: opiekunom, key accounts, PR.

Osobom zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji pod sprzedaż w sieci: robiącym zdjęcia, opisy produktów, integracje i ceny.

CEL SZKOLENIA:

Celem szkoleń organizowanych w ramach ww. projektu jest przygotowywanie osób do sprzedaży, które posiadają własną działalność lub są częścią zespołu, który szuka dodatkowych kanałów sprzedaży i rynków zbytu.

Udział w szkoleniach pozwala więc zarówno na wzbogacenie własnej wiedzy, a także zwiększenie rentowności firmy i długoterminowe planowanie rozwoju.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwiązywali kazusy oraz przygotowywali projekty w oparciu o hipotetyczną lub własną działalność.

DATA I SZCZEGÓŁY

JAK SIĘ ZAPISAĆ

ZAPISY poprzez wysłanie zgłoszenia na adres [email protected] oraz opłacenie czesnego na konto:

92 1050 1520 1000 0092 3999 0154 Nie zapomnij o podaniu imienia i nazwiska w treści przelewu.

FashionBiznes Group Urszula Wiszowata                                                             Nowolipie 29B/29
01-002 Warszawa

Prosimy rownież o kontakt w przypadku konieczności wystawienia faktury.

Wykładowca

Urszula Wiszowata- założycielka serwisu FashionBiznes.pl a także ekspert sprzedaży w branży mody

Jedna z założycielek Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl– portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Swoje doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz Dyrektor sprzedaży w Showroom.pl. Na co dzień konsultuje duże przedsiębiorstwa oraz marki w strategii i ekspansji zagranicznej, układa asortyment pod sprzedaż i planuje ją.

Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz HR. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.

W pracy ze studentami na Uczelni Łazarskiego oraz w biznesie, Ula Wiszowata korzysta przede wszystkim ze swojego ekonomicznego wykształcenia i przybliża sytuacje, które rozgrywają się na rynku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES