„Koronawirus zmienił polskiego odzieżowego giganta. Polacy mają nowe miejsce zakupów”

759
mat. prasowe

„Epidemia koronawirusa już zmieniła zakupowe nawyki Polaków. Firma LPP, która zarządza takimi markami jak Reserved, Mohito, House poinformowała, że już 45 proc. sprzedaży odbywa się już przez internet.

Wiceprezes spółki Jacek Kujawa przekazał, że LPP zanotował w kwietniu blisko czterokrotny wzrost udziału online w całości sprzedaży. Z kolei w maju ten udział wzrósł prawie pięciokrotnie.

W pierwszym kwartale tego roku udział e-commerce w całości sprzedaży LPP wzrósł do 33 proc., a obecnie sięga 45 proc wobec ok. 14,5 proc. w IV kw. 2019 r.

– W czwartym kwartale mieliśmy ok. 14,5-proc. udział sprzedaży online w całości naszego obrotu i to, co się stało w ostatnich miesiącach powoduje, że nasze pierwotne szacunki, iż osiągniemy 20 proc., są już nieaktualne. Dla przykładu podam, że w I kw. tego roku ten udział wzrósł do 33 proc. – przekazał przedstawiciel firmy” – Business Insider Polska

CZYTAJ WIĘCEJ