KENZO x H&M: Przedstawiamy nowy świat kreatywności, radosnej energii i miłości do mody

H&M z dumą ogłasza, że kolejnym projektantem, z którym będzie współpracować to tętniący życiem i zabawą paryski dom mody KENZO. Jego unikalny duch młodości skupia energię globalnej kultury. Dyrektorzy kreatywni Carol Lim i Humberto Leon wniosą nastrój KENZO do H&M w postaci kolekcji ubrań damskich i męskich oraz akcesoriów.

KENZO x H&M będą dostępne w sprzedaży od 3 listopada 2016 w ponad 250 wybranych sklepach szwedzkiej sieciówki na całym świecie, a także w sklepie online.

Od samego początku swojej obecności w firmie, czyli od 2011 roku, Carol Lim i Humberto Leon wytyczali własny kierunek mody, tworząc kolekcje pełne śmiałych barw i żywych nadruków. Prezentowali je podczas ważnych pokazów we współpracy z artystami i w kampaniach cyfrowych. Globalne wpływy i tradycje łączą się tu z energią ulicy, dzięki czemu powstają inspirujące kolekcje dostępne dla fanów na całym świecie. Moda KENZO jest wyrazem wolności, radości i indywidualizmu.

Już nie możemy się doczekać, żeby podzielić się ze wszystkimi światem wykreowanym przez KENZO x H&M. Światem pełnym pomysłowości, zabawy i miłości do mody – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Przy okazji współpracy z H&M chcemy stworzyć coś ambitnego, przesunąć granice i przekazać całemu światu nową energię KENZO – dodają Carol Lim i Humberto Leon, dyrektorzy kreatywni KEZNO.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=mY2scPRXVzg

Autor: Urszula Wiszowata

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

H&M

Kenzo

Newsletter

FASHION BIZNES