REKLAMA

“”Jesteśmy zdani na samych siebie”. Prezes Rossmanna opowiada o biznesie w czasie pandemii”

REKLAMA

“Najpierw był boom – na produkty antybakteryjne, mydła, środki do dezynfekcji. W sieci pełno było zdjęć sklepów Rossmanna z uwiecznionymi pustymi półkami – klienci kupowali dosłownie wszystko, co mogło im pomóc chronić się przed koronawirusem. Ale nie trzeba było długo czekać, by również jedna z największych sieci drogerii boleśnie odczuła skutki epidemii.

Prezes Rossmann Polska Marek Maruszak opowiedział nam, jak surrealistycznie czuł się w pierwszych dniach epidemii i jak odbiła się ona na biznesie. Zapowiada także silną ofensywę sieci, w tym mobilną – Rossmann od dawna bowiem pokazuje, że aplikacje i zakupy online mogą być solidną dźwignią w tradycyjnym handlu.” – czytamy na portalu Business Insider

Wygrały firmy potrafiące zarówno komunikować się z klientem cyfrowo, poprzez aplikacje, social media czy portale, jak i świadczyć usługi cyfrowo. Większość sklepów w galeriach handlowych została zamknięta, zakupy przeniosły się do świata on-line. Także my zaobserwowaliśmy pięciokrotny wzrost przychodów w kanale e-commerce:dotyczy to zarówno usługi „zamów i odbierz” (click&collect) w dogodnej dla siebie drogerii, jak i zamówień w drogerii internetowej z dowozem kurierskim.

Jednak w naszej branży – drogeryjnej – handel on-line zawsze będzie raczej dopełniał ofertę sklepów stacjonarnych. Bo klienci chcą oglądać, testować np. produkty do makijażu czy poradzić się personelu.” – mówi Marek Maruszak w rozmowie z Business Insider / businessinsider.com.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/rossmann-a-epidemia-koronawirusa-prezes-marek-maruszak-opowiada-o-biznesie/dv4eq21″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES