„Jak zamienić Mercedesa na Trabanta. Kryzys marki Veclaim”

27188
fot. Instagram / @jemerced

„Jessica Mercedes, jedna z najpopularniejszych influencerek modowych w Polsce, postanowiła zniszczyć, budowaną pieczołowicie latami, swoją markę. Większość obserwujących to, co się ostatnimi tygodniami dzieje dokoła jej linii produktowej Veclaim jest zgodna, że idzie jej to świetnie.

Jessica zaczynała dziesięć lat temu od bloga modowego. Dzisiaj ma milion fanów na Instagramie i kontrakty z międzynarodowymi markami w ręku. Ale wiadomo, reklamowanie cudzego jest fajne z punktu widzenia portfela, ale nie zostawia człowiek niczego po sobie. Dlatego wielu influencerów, po zarobieniu sześciu zer, zaczyna rozglądać się za czymś własnym. Czymś, co zostawi znak na piaskach czasu. Za dziedzictwem. No i wtedy zazwyczaj wszyscy wpadają na pomysł, że trzeba założyć własną markę. W przypadku Jessiki – odzieżową.

[…] Cała sprawa byłaby kolejnym kryzysem marki, jakich w sumie wiele, gdyby nie kilka rzeczy. Fatalne zarządzanie nim to rzecz normalna, gdy nie korzysta się z pomocy specjalistów, którzy wiedzą jak takie pożary gasić. Nie znam cen, ale myślę, że i tak byłoby taniej od kasacji niedawno stworzonej marki. Drugi problem to podważenie zaufania do innych firm produkujących z hasłem „Made in Poland”, a jest ich każdego dnia coraz więcej” – hicash.pl

CZYTAJ WIĘCEJ

>>> Przeczytaj również: „Joanna od luksusu, Jessica od biznesu. Czego nauczyły nas afery metkowe w polskiej modzie.”