REKLAMA

Czyżby magazyn „Grazia” nie przyjął się na polskim rynku?

REKLAMA

„Co kraj to obyczaj”, mówi stare przysłowie. Trudno jednak o bardziej trafne stwierdzenie w przypadku brandów i ich pozycji na różnych rynkach. Udawania to chociażby case magazynu „Grazia”— tytułu poważanego za granicą, który w Polsce przyjął się co najmniej średnio. Serwis Wirtualne Media donosi o rezygnacji wydawnictwa Bauer z „Grazii” w chwili wygaśnięcia licencji, czyli z końcem roku. Jego sprzedaż w 2017 roku spadła o ponad 22% do około 33 tys. egzemplarzy. Tytuł jednak nie znika z polskiej mapy wydawniczej, ma przejąć je inne wydawnictwo. Jakie? Tego dowiemy się wkrótce.

Więcej szczegółów znajdziecie w publikacji na Wirtualnych Mediach.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES