REKLAMA

Czego możemy się spodziewać na polskich dniach mody w Nowym Jorku?

REKLAMA

Po raz pierwszy w historii nowojorskiej sceny mody, po raz pierwszy w historii mody polskiej, po raz pierwszy w kultowym New Museum, po raz pierwszy na Times Square, w centrum nowojorskiej metropolii – Paprocki&Brzozowski, Viola Śpiechowicz oraz Mia! Trzy znakomite marki, 5 fantastycznych osobowości, nowe pomysły na polską modę, znane nazwiska w Polsce, odkrywane w Nowym Jorku Wszyscy zaprezentują się już za chwilę w ramach “Polskiego Tygodnia Mody”, przedsięwzięcia na miarę światowych wybiegów i najsłynniejszych festiwali mody w Ameryce Północnej. “Polish Fashion Week” został wpisany również po raz pierwszy w historii w oficjalny kalendarz New York Fashion Week Mercedes-Benz.

POKAZY

“Polski Tydzień Mody” odbywający się równolegle do trwającego “Nowojorskiego Tygodnia Mody” skupia najznakomitsze grono twórców współczesnej mody: kreatorów światowych marek, topowych projektantów, cenionych stylistów, dziennikarzy, blogerów, ludzi biznesu i kultury. Wielu z nich potwierdziło swoje uczestnictwo w czasie pokazu w muzeum sztuki współczesnej, renomowanym New Museum (8 września), gdzie swoje kolekcje wiosna-lato 2016 zaprezentują Viola Śpiechowicz, Mia oraz Paprocki&Brzozowski. Modelki prezentujące kolekcje reprezentowane są przez prestiżowe nowojorskie agencje m.in. Major Model i Jewels Model Managment.

AFTER PARTY

Projektanci, po zakończonym pokazie, będą mieli okazję zaprezentować swoje kolekcje i opowiedzieć o nich w czasie spotkania networkingowego (9 września) w salonach przepięknej, stuletniej, rezydencji De Lamar Mansion – siedziby Konsulatu Generalnego RP, leżącej w sercu Manhattanu.
Wśród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele świata dyplomatycznego, ale też osobistości ze świata kultury i biznesmeni, m.in. ze słynnego Rotary Club.

SHOWROOM

Kupcy korporacyjni i osoby indywidualne będą mieli możliwość obejrzeć, zakupić i zamówić kolekcje marek Mia i Viola Śpiechowicz. Showroom powstały w ramach “Polskiego Tygodnia Mody” (10 i 11 września) zaistnieje w świetlistej siedzibie firmy Inglot, znajdującej się w słynnym nowojorskim Chelsea Market.

REKLAMA NA TIMESQUARE

Dzięki głównemu sponsorowi, marce Inglot, 8 milionów nowojorczyków będzie miało szansę zobaczyć film reklamowy prezentujący wszystkich projektantów i fundację PAFF. Film o długości 50 sekund, pojawi się nad siedzibą sklepu Inglot w najbardziej rozpoznawalnym miejscu Nowego Jorku – Times Square (1592 Broadway, pomiędzy 47 i 48 ulicą). Film będzie emitowany w dniach 6-7-8 września. Film został przygotowany przez Michała Rachlewicza/ Mishka Studio.

PACHNIDŁO

Partnerem w wydarzeniu jest również marka Mo61 Perfume Lab – jedyny i pierwszy koncept, który zajmuje się personalizacją zapachów. Pod okiem wykwalifikowanych perfumiarzy, specjalnie na “Polski Tydzień Mody” powstał jedyny w swoim rodzaju zapach o wdzięcznej nazwie PAFF.  Będzie on zapachem “Tygodnia”, rozpylanym we wnętrzach Muzeum i Konsulatu. Mo61 będzie obecne we wszystkich trzech lokalizacjach, gdzie na życzenie gości będzie prezentować i mieszać zapachy. Zapachy do Nowego Jorku przyleciały z francuskiego Grasse, mekki świata perfum, miasta z filmu “Pachnidło”.

Projektanci: 

  • MARCIN PAPROCKI I MARIUSZ BRZOZOWSKI
  • MIA 
  • VIOLA ŚPIECHOWICZ

Organizator:

Polish-American Fashion Foundation (PAFF) – powołana w 2014 roku w celu promowania polskiej mody w skali globalnej, ze szczególnym uwzględnieniem USA.

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES