amazon prime day

Amazon Prime Day w Polsce: co kupimy na promocji podczas dwudniowego festiwalu?

Coroczne wydarzenie organizowane przez Amazona po raz pierwszy obejmie także polską bazę klientów. Podczas trwania dwudniowego wydarzenia użytkownicy Prime będą mogli kupić tysiące różnego rodzaju produktów od najlepszych marek, a wśród nich pojawi się m.in. asortyment brandu Apple, Philips, Levi’s, Crocs czy Ecco.

Festiwal Amazon Prime Day po raz pierwszy odbył się w 2015 roku w ramach celebracji 20 rocznicy powstania platformy sprzedażowej. Firma na czas 24 godzin obniżyła cenę setek przedmiotów od partnerskich sprzedawców. Od tamtego czasu Amazon Prime Day funkcjonuje jako Black Friday dla użytkowników Prime’a, a zniżki sięgające nawet do 50% obejmują m.in. produkty elektroniczne, odzieżowe, obuwnicze, kosmetyczne, a nawet spożywcze. 

Tegoroczna edycja wyprzedaży odbędzie się 12 i 13 lipca. Promocje będą skierowane do wszystkich subskrybentów Amazon Prime z Austrii, Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Chin, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Luksemburgu, Meksyku, Holandii, Portugalii, Singapuru, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. W tym roku Amazon rozszerzył pakiet zniżek także dla bazy klientów z Polski i Szwecji.

Prime wprowadziliśmy do Polski w październiku ubiegłego roku i cieszymy się, że możemy poinformować naszych klientów oraz lokalnych partnerów handlowych w Polsce o osiągnięciu kolejnego kamienia milowego, czyli organizacji pierwszego w Polsce festiwalu Prime Day. To wspaniale, że możemy wspólnie cieszyć się niepowtarzalnymi okazjami, które będą dostępne podczas Prime Day – zarówno tymi od najpopularniejszych marek, jak i obejmującymi asortyment niszowych sprzedawców.


 – wypowiedź Mourada Taoufiki, dyrektora generalnego Amazon.pl.

Jak skorzystać ze zniżek Amazon Prime Day w Polsce?

Dwudniowe promocje Amazon są dostępnie jedynie dla subskrybentów platformy. Jednak możliwość wzięcia udziału w festiwalu dotyczy także kont użytkowników, którzy testują platformę na 30-sto dniowym planie próbnym. To idealna opcja dla osób, które nie chcą płacić za usługi Amazona, ale są ciekawe ofert dostępnych na wyprzedaży. Ilość przecenionych produktów podczas Prime Day jest ograniczona – z tego względu warto nastawić przypomnienie, które poinformuje nas o rozpoczęciu promocji.

Oferty Prime Day najczęściej koncentrują się na sprzęcie Amazona (jak np. Echo Dot, Kindle Paperwhite), natomiast produkty innych sprzedawców są wystawiane na platformie w równie okazyjnych cenach. W tym roku na wyprzedaży pojawią się popularne produkty technologiczne, takie jak Apple AirPods Pro, Apple iPad Air, smartwatche Fitbit, głośniki Bluetooth i systemy kina domowego.

Oprócz elektroniki, istotnym punktem programu Prime Day są także produkty z sektora fashion i beauty. Największe rabaty pochodzą z wewnętrznych linii Amazon Essentials i Goodthreads, natomiast w ubiegłym roku przeceny do 40% obejmowały produkty marek jak Nike, adidas, Calvin Klein, Splendid czy Alo Yoga. Oprócz globalnych sprzedawców modowych, na Amazon Prime Day pojawią się także produkty polskich partnerów sprzedażowych, a w tym Ochnika, Wojasa czy Eveline Cosmetics.

>>> Przeczytaj też: Klarna wystartowała z pierwszą polską kampanią telewizyjną

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES