2ND DAY – jedna z ulubionych marek redaktorek mody i stylistek z Kopenhagi

201
fot. 2ND DAY / materiały prasowe

2ND DAY to duńska marka odzieży damskiej dedykowana młodym, odważnym, niezależnym kobietom, lubiącym aktywność i niezwykle szybkie tempo życia.

Marka 2ND DAY należy do koncernu odzieżowego Day Birger et Mikkelsen, którego twórcą jest Keld Mikkelsen.

Jego wizją było tworzenie eleganckiej odzieży o etnicznych akcentach połączonej ze skandynawską prostotą. Dzięki pasji oraz jasno sprecyzowanym celom biznesowym 2ND DAY jest dziś marką luksusową, w której klasyka miesza się z nowoczesnością w idealnych proporcjach.

Główna zasada 2ND DAY brzmi: tworzenie to niszczenie. Oznacza to, że zawsze ewoluujemy. Łamiemy zasady. Chcemy być tam, gdzie jeszcze nie byliśmy. Chcemy zobaczyć to, czego wcześniej nie widzieliśmy. Chodzi o eksperymenty. Próbowanie czegoś nowego, popełnianie błędów. – tłumaczą projektanci marki.

>>> Przeczytaj również: Momu Warsaw, wspólnie z Showmax, walczy o prawa kobiet

Głównym motywem wokół, którego marka została zbudowana jest dżins, z naciskiem na doskonałą jakość i dopasowanie. 2ND DAY to artystyczne atelier z surową elegancją, którego kolekcje są podzielone na dżinsy oraz ready-to-wear.

Kolekcje 2ND DAY dostępne są na platformie Miinto.pl.