Najnowsza kampania Reserved na festiwalowe lato

Era Woodstock i Dzieci Kwiatów nigdy nie mija- w takim charakterze utrzymana jest najnowsza kampania promocyjna marki Reserved. W rolach głównych Areta Szpura, Agnieszka Rylska i Jessica Mercedes. W kolekcji na lato znalazły się hippisowskie, etniczne i indiańskie tkaniny i desenie. Do tego sprany jeans, najfajniejsze T-shirty i spodnie „boyfriendy”, dużo seksownych (choć wciąż wygodnych) topów i sukienek, a także kolorowe kostiumy kąpielowe.

Magiczna kampania promująca #reservedforfestiwal  przywodzi na myśl niesamowitą atmosferę Kalifornii, studenckich wakacji, włóczęgi z przyjaciółmi po USA i kultowych festiwali takich jak Coachella.

Jak się sprzeda? Dowiemy się wkrótce z raportów finansowych LPP.

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Reserved

Newsletter

FASHION BIZNES