REKLAMA
Mohito to trzecia marka LPP, która otwiera sklepy stacjonarne we Włoszech

Ciao Italia po raz trzeci! Kolejna marka LPP otwiera sklepy we Włoszech

REKLAMA
REKLAMA

Polski gigant odzieżowy LPP, znany z takich marek jak Reserved, Cropp i Sinsay, kontynuuje ekspansję na południe Europy. Mohito, marka odzieżowa dla kobiet, zadebiutowała online we Włoszech półtora roku temu, a teraz otwiera swoje pierwsze sklepy stacjonarne. Pierwszy z nich rozpoczął działalność 14 marca br. w Marcon k. Wenecji. W kwietniu Mohito uruchomi jeszcze jeden salon – tym razem w Mediolanie.

Kolekcje Mohito podbiły serca włoskich klientek, mimo że do tej pory dostępne były jedynie online. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, marka otwiera swoje pierwsze sklepy stacjonarne na Półwyspie Apenińskim. 14 marca br. Mohito zainaugurowało działalność swojego pierwszego włoskiego sklepu w centrum handlowym Valecenter w Marcon, niedaleko Wenecji. Lokalizacja ta nie jest przypadkowa – dogodny dojazd z popularnego turystycznie miasta oraz bogata oferta centrum, przyciągającego rocznie ponad 5 milionów klientów, stwarzają idealne warunki do rozwoju marki.

Już w kwietniu Mohito planuje kolejny krok – otwarcie sklepu w Mediolanie, w prestiżowym centrum handlowym Merlata Bloom. Nowa lokalizacja na mapie miasta słynie z przyciągania światowych marek i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.

Mediolan to jedna z modowych stolic Europy. Obecność Mohito w tym mieście traktujemy jako prestiż dla marki i potwierdzenie naszego przywiązania do mody i trendów. Spośród marek LPP jesteśmy tą najbardziej kobiecą, a co za tym idzie – staramy się zachować różnorodność, aby każda z nas znalazła tu swój własny styl. Mając na uwadze rynek włoski, gdzie otwieramy salony w przejściowym okresie wiosennym, kierujemy się zmiennością pogody, ale też przyglądamy lokalnym trendom. Postawiliśmy przede wszystkim na produkty dzianinowe, nie zabraknie także dresów, longsleevów i propozycji basicowych w różnych krojach. Stałym elementem naszej oferty są również kobiece sukienki i kwiatowe printy, które cieszą się zainteresowaniem klientek również na innych rynkach

– mówi Katarzyna Czekała, omnichannel sales director Mohito, LPP. 

Przeczytaj również: CCC planuje rozszerzyć portfolio. Na celowniku właściciel sklepów z odzieżą sportową

LPP coraz silniej zaznacza swoją obecność we Włoszech

Mohito jest już trzecią marką z parasola grupy LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował najstarszy brand LPP – Reserved, który prowadzi sprzedaż stacjonarną już w dwóch lokalizacjach. Zgodnie z zapowiedziami LPP, Reserved pojawi się wraz z Mohito także w centrum handlowym Valecenter, a już w kwietniu obie marki otworzą swoje salony w Merlata Bloom. We Włoszech działa także Sinsay, który ponad roku temu zadebiutował w Marcon.

Obecność trzech marek we Włoszech jest ważnym krokiem w rozwoju naszej sieci sprzedaży. Przez wiele lat ten rynek pozostawał dla nas w sferze dalekosiężnych planów, jednak dziś nasze marki są już wystarczająco dojrzałe i rozpoznawalne, aby zawalczyć o uznanie włoskich klientów. Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego

– komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. 

Grupa stawia na rozwój na rynkach Europy

LPP konsekwentnie realizuje strategię rozwoju sieci sprzedaży, skupiając się na południowej i zachodniej części Europy. Otwarcie nowych salonów w Mediolanie to kolejny krok w tym kierunku. Reserved, najstarsza marka LPP, kierowana jest do świadomych modowo klientów, którzy cenią wysoką jakość i trendy. Dlatego też marka wybiera najbardziej prestiżowe lokalizacje. W Mediolanie Reserved jest już obecna w dwóch miejscach: przy kultowej ulicy Corso Vittorio Emanuele II oraz przy drugiej najpopularniejszej ulicy handlowej – Corso Buenos Aires. Mohito i Sinsay oferują szeroki wybór modnej odzieży w przystępnych cenach. Marki te kierowane są do szerokiego grona odbiorców, dlatego ich salony otwierane są w różnych lokalizacjach, dostosowanych do potrzeb i preferencji klientów.

Zmiana strategii zdecydowanie przyspieszyła plany rozwoju LPP na rynkach europejskich, takich jak Włochy, Grecja czy Wielka Brytania. W 2023 r. spółka otworzyła trzy nowe lokalizacje Reserved w Londynie, a już w maju zamierza tam uruchomić kolejny sklep marki w Westfield White City. 

Przeczytaj rownież: Allegro publikuje wyniki i przedstawia plan ekspansji. Akcje spółki drożeją

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES