REKLAMA

“Przyszłość handlu to połączenie świata offline i online”. Mango wprowadza wirtualne przymierzalnie

REKLAMA
REKLAMA

Hiszpańska sieciówka Mango planuje zainstalować w swoich sklepach stacjonarnych wirtualne przymierzalnie. Czy projekt spotka się z aprobatą klientów? 

Projekt początkowo ma zostać wprowadzony do flagowych sklepów Mango, czyli między innymi w Barcelonie oraz Nowym Jorku. Klienci będą wchodzić do przymierzalni, skanować kody kreskowe na wybranych modelach i przy użyciu wirtualnego lustra będą mogli poprosić sprzedawcę o wymienienie ubrania, przyniesienie większego lub mniejszego rozmiaru lub dopasowania innego koloru. Dodatkowo na lustrze wyświetlą się propozycje stylizacji, czyli części garderoby, które najlepiej skomponują się z wybranym przez klienta produktem.

>>> Przeczytaj również: Sukces według hiszpańskiego Mango

Jak przyznał Guillermo Corominas, dyrektor działu obsługi klienta Mango, przyszłość handlu to właśnie kompilacja dwóch światów: online i offline. Wprowadzając takie innowacje marka chce zapewnić swoim klientom niezapomniane przeżycia zakupowe. Jak zapowiedział Corominas to dopiero początek cyfryzacji, która wprowadzona zostanie do sklepów hiszpańskiego giganta.

Tagi

mango

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES