REKLAMA

Manager sklepu, który “kuma bazę”

REKLAMA

Do tego wpisu zainspirowała mnie ostatnia rozmowa z klientem na temat oczekiwań względem managerów sklepów stacjonarnych i tego jak sobie z nimi radzą. Przypomniały mi się inne rozmowy z przedstawicielami sieci i pojawił się wspólny mianownik tych rozmów. Wszyscy chcą, żeby kierownik “kumał bazę”. Co to oznacza? Jak sprawić, aby sklepy były w rękach zmotywowanych, przedsiębiorczych ludzi, którzy potrafią sprawnie zarządzać zespołem, osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedaży i budować świetne customer experience? –

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.skillpoint.com.pl/2018/11/manager-sklepu-ktory-kuma-baze.html?fbclid=IwAR2imDnk_q7_wqsDZBNffn23liyyN9c8ykpMc9gIZ1z_LcA_Rl_eRZlvW7U”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES