noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Le Collet otwiera się w Gdańsku

Le Collet – marka Mai Bohosiewicz otwiera stacjonarne butiki

REKLAMA
noSlotData

Ubrania z logo Le Collet, czyli marki założonej przez aktorkę Maję Bohosiewicz pojawią się również w butikach stacjonarnych. Co więcej, marka planuje w najbliższym czasie rozbudować swoją ofertę o trzy nowe linie.

Czytaj także: Marki modowe, które noszą politycy

Le Collet trafi do Trójmiasta

Dotychczas marka działała głównie w sieci, a jej produkty można było kupić na oficjalnej stronie sklepu brandu. Jednak powoli Le Collet rozwija się również o stacjonarne punkty sprzedaży. Jako pierwsza otwarta została filia przy Mokotowskiej 26 w Warszawie. Natomiast już za około dwa miesiące – w grudniu szyld Le Collet pojawi się stacjonarnie także w Gdańsku. Będzie to ważny krok w ekspansji marki, który być może otworzy jej drogę na kolejne rynki.

Co ciekawe, to nie koniec zmian dla marki Le Collet. W najbliższym czasie planowane jest również rozbudowanie asortymentu brandu. Poza odzieżą damską, która dotychczas dominowała w ofercie, wśród projektów ma niebawem pojawić się także moda męska. Ponadto w ubrania z logo Le Collet będzie można wystroić także swoje pociechy, jako że pod szyldem Mai Bohosiewicz zadebiutuje kolekcja dziecięca. Nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie do sprzedaży trafią dwie nowe linie, ale ma się to wydarzyć w ciągu najbliższych miesięcy. Finalnie, marka ma wprowadzić do swojego asortymentu także biżuterię. Wszystko wskazuje więc na to, że modowa oferta Le Collet znacząco się rozwinie.

Le Collet – co to za marka?

Le Collet to marka założona przez Maję Bohosiewicz, polską aktorkę i influencerkę. Brand powstał w 2018 roku i od początku wykazywał silną obecność w mediach społecznościowych, jak również podkreślał swoją bliską relację z klientkami. Dziś profil marki na Instagramie śledzi około 185 tys. obserwujących. Wśród zdjęć na kanale regularnie pojawiają się portrety zwyczajnych klientek ubranych w stroje marki, nowe projekty promuje również sama założycielka. Maja Bohosiewicz chętnie konsultuje również swoje plany i premierowe projekty marki ze stałymi fankami. Klientki są więc angażowane w proces powstawania nowych kolekcji. Dzięki temu brand jest w stanie stworzyć produkt, który odpowiada na ich potrzeby.

Marka oferuje wysokiej jakości i starannie zaprojektowana ubrania damskie w minimalistycznym stylu. Le Collet przyświeca idea szafy kapsułowej i dlatgo wszystkie projekty są tworzone w taki sposób, by można je było dowolnie ze sobą łączyć. Założycielka akcentuje, że w ofercie jej marki dostępna jest najwyższa jakość w przystępnej cenie. Hasłem Le Collet, które można zresztą znaleźć na logowanych pudełkach, w których wysyłane są zamówienia jest “Confidence is a choice”.

Zobacz także: POLSKIE MARKI W GDAŃSKU. TE SKLEPY ODWIEDZISZ STACJONARNIE

Zdjęcie główne: Instagram @lecollet

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES