REKLAMA

KURS: Trendwatching – jak przewidywać trendy w modzie. Przegląd sezonów AW 19/20 i SS 20

REKLAMA

Startuje II edycja Akademii Prawa i Biznesu Mody a w niej, oprócz studiów podyplomowych, znalazły się również kursy branżowe. Już 19 października startuje druga edycja warsztatów Trendwatchingu. Dwudniowe zajęcia poprowadzi Agnieszka Polkowska, naukowczyni, trendwatcher, strateg. Oto szczegóły kursu:

Data: 19-20 październik (2 dni warsztatów)

Cena: 695 zł

Dyplom ukończenia zajęć Uczelni Łazarskiego

Dla kogo?

Wykłady i warsztaty z trendwatchingu skierowane są dla wszystkich obecnych jak również i przyszłych profesjonalistów branży mody, przede wszystkim:

  • właścicieli firm,
  • projektantów,
  • stylistów,
  • kupców,
  • specjalistów ds. visual merchandisingu jak również dla
  • osób, które pragną poszerzyć wiedzę z zakresu prognozowania i implementacji trendów.

Cele

Zdobycie wiedzy z zakresu:

  • Procesu powstawania trendów;
  • Procesu rozwoju trendów w zależności od grup konsumenckich;
  • Metod obserwacji tendencji;
  • Implementacji trendów w odniesieniu do DNA marki;
  • Czytania i interpretowania treści zawartych w trendbookach.

Program

  • Definicja trendu;
  • Różnica między trendem a insightem;
  • Proces powstawania trendów;
  • Poszczególne role w procesie. Twórcy trendów, trendsetterzy, grupy polispołeczne;
  • Piramida potrzeb a prędkość wymiany trendów;
  • Proces rozwoju trendu a poszczególne grupy konsumenckie;
  • Antytrendy;
  • Mem – jednostka informacji kulturowej;
  • Rola innowacji;
  • Teoria antykruchości;
  • Via negativa – prognozowanie przez odejmowanie;
  • Metody jakościowe badania trendów;
  • DNA marki a implementacja trendów;
  • Implementacja trendów w przykładowej marce (warsztaty w podziale na grupy);
  • Czytanie i interpretacja trendbooków;
  • Implementacja trendów konsumenckich;
  • Najważniejsze prognozy dla branży mody na najbliższe 5 lat.

Zapisz się na kurs TUTAJ.

Agnieszka Polkowska

Agnieszka Polkowska

Współtwórczyni kolektywu strategiczno-kreatywnego POP UP GRUPA. Przez prawie 10 lat pracowała z LPP – największą firmą odzieżową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnie prognozuje trendy i zajmuje się rozwojem takich marek jak MTV, Gosia Baczyńska, BOHOBOCO, Loft 37, Fiore, WEAVE czy TOVA. Jej unikatowe podejście do budowania scenariuszów przyszłości docenił m.in. holenderski think tank MARE Research, którego została ekspertem oraz portal Trend Tablet powstały z inicjatywy samej Li Edelkoort – Agnieszka Polkowska jest częścią jego redakcji.

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES